DVD Speler Schokt (Hapert)

Pagina: 1
Acties:

• RonaldBronsink864
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02-2022
Hallo jongens ik heb nu 1,5 jaar een dvdspeler alleen hij schokt en slaat over met sommige dvd's die ik brand. Het maakt niet uit welke schijfjes ik gebruik de ene keer doet hij dat wel en de andere keer doet hij t weer niet. Het is een Samsung dvdspeler type DVD-M405 en ik gebruik MAM 4x DVD-R schijfjes en Princo DVD-R. Toen ik twee weken geleden films branden heb ik nergens last van gehad en op een andere dvdspeler spelen de schijfjes gewoon en daar heb ik nergens last van dus alleen sinds kort op mijn dvd-speler wat kan het probleem zijn?

mvg ROnald BRonsink

GodZZila

• RonaldBronsink864
ohja met de originele schijfjes doet ie dat niet.maar maak ik er dus een backup van dan hapert ie soms.

GodZZila

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:07
beetje zoeken op got, staat genoeg info over. ligt doorgaans aan de schijfjes die je gebruikt. check [rml][ NEC ND-1300A] Nieuwe firmware veel DVD-R's werken nu wel :)[/rml] en [rml][ NEC ND-1x00] DVD Media compatibiliteit[/rml]

Je hebt geen nec, maar 't gaat wellicht om hetzelfde: een firmware die moeite heeft bepaalde merken media te lezen/branden. geeft trouwens in 't vervolg wat meer info over je brander/stand alone/brandprogramma etc, grotere kans op een betere reply.

Ook het feit dat het op een andere stand alone wel afspeelt zegt nog niet zoveel. jouw standalone kan gewoon problemen hebben met dit merk (er zijn doorgaans best veel klachten over princo).

[ Voor 22% gewijzigd door wezzley op 22-11-2003 14:11 ]

• RonaldBronsink864
ik heb een NEC 1300 Brander en ja ik heb al andere firmware geprobeert helpt niet. Maar t gekke is 2 weken geleden ging t wel goed. En na die tijd heb ik niks anders gedaan en nu doet t in 1x niet meer. Ik heb Nero geprobeerd en nu Copy2DVD maar t maakt helemaal niks uit. Maar soms is het als ik een dvdbrand dat ik nergens last van heb die doet t dan zonder overslaan.

Greetz Ronald

GodZZila