A-more volgens funprice A-merk

Pagina: 1
Acties:

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Ik loop al maanden te stoeien met Funprice, krijg steeds geheugen wat het niet (goed) doet van ze (8 van de 10 werken niet). Ze verkopen het als A-merk en nu hebben ze A-more. Iemand van gehoord?
Heb er nu infinion bijgezet en die doet het zonder problemen op mijn VIa-MVP3 moederbord.

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 04:18
Kreeg laatst ook een bagger stripje ter vervanging van doa Spectek. Kweetniet of unknown een bekende A-merk fabrikant is, maar dat lijkt me niet. Gaf problemen met mijn andere reepje (Spectek) dus ik kon het terugsturen.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
mjah, het is van een a-merk ja, het begint met een "A"
even wazig als m'n spectek dimmie's. je moet gewoon geluk hebben dat ze het doen

waarom word die zooi niet eerst getest in de fabriek? kleine moeite toch?

funprice zou het ook zelf kunnen doen, geloof dat daar van die apparaatjes voor zijn waar je gewoon ffe je dimmie/simmie in kan stouwen.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 07 december 2000 19:21 schreef weareborg het volgende:
mjah, het is van een a-merk ja, het begint met een "A"
even wazig als m'n spectek dimmie's. je moet gewoon geluk hebben dat ze het doen

waarom word die zooi niet eerst getest in de fabriek? kleine moeite toch?

funprice zou het ook zelf kunnen doen, geloof dat daar van die apparaatjes voor zijn waar je gewoon ffe je dimmie/simmie in kan stouwen.
Funprice moet je ook geen onderdelen halen, vanwege dit soort acties.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 04:18
Is dat geheugen van CTI computers wat, weet iemand dat? Is ook A-merk zeggen ze

• chemistone
Wat is volgens jullie wel A-merk geheugen?

Ik kom niet veel verder dan:

Infinion
Kingston
Vicking
Toshiba ?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
hyundai
mitsubishi

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Hyundai
Apacer
Siemens-Nixdorf (niet het Infineon geheugen)

Ik weet niet of het *A* merk geheugen is, het is gewoon goedspul dat werkt.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Infineon;
Hyundai;
LGS (luckey goldstar);
apacer;
transcend;
kinston;
micron;
buffaloo;
kingmax;
Mushkin

M.tec = geen a-merk, maar wel goed en goedkoop :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:24
Is apacer ook A-merk ?
Mooi dan heb ik dus alleen maar A-merk :)
leuk
iemand A-merk 32 MB dimm 100Mhz kopen :)
past niet meer op me mobotje nl

.

• chemistone
Oke bedankt mensen,

zal contact opnemen met funprice, als ze a-merk verkopen moet het wel een a-merk zijn. Ik heb nu een mooi lijstje met a-merken ik zou maar zeggen kies maar uit deze merken.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
iemand 2x 32 mb sdram hyundai 100 mhz

ruilen tegen 1x 64 mb sdram 100 mhz?

Divide and conquer.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Ik begrijp niks van het begrip A-merk. Ik heb een DIMMetje van Winbond met Siemens chips. Dit is duidelijk A-merk (brand-on-third?). Ik heb ook een no-name met Hyundai chipjes. Dit is voor mijn gevoel geen A-merk. Of is het toch wel? M'n 3e DIMMetje is Texas Instruments op een Texas Instruments DIMM (brand-on-brand?) Kan iemand mij het exacte verschil voor wat betreft A-merk, brand-on-brand en brand-on-third uitleggen? :)

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OK hier stond iets wat bij nader inzien niet intressant is...

vandaar dat ik t zelf maar weg heb gehaald..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 22:15 schreef biobak het volgende:
Ik begrijp niks van het begrip A-merk. Ik heb een DIMMetje van Winbond met Siemens chips. Dit is duidelijk A-merk (brand-on-third?). Ik heb ook een no-name met Hyundai chipjes. Dit is voor mijn gevoel geen A-merk. Of is het toch wel? M'n 3e DIMMetje is Texas Instruments op een Texas Instruments DIMM (brand-on-brand?) Kan iemand mij het exacte verschil voor wat betreft A-merk, brand-on-brand en brand-on-third uitleggen? :)
A-merk wil volgens mij zeggen dat de chips en de stick uit dezelfde fabriek komen, waardoor je een betere waarborg hebt, OEM wil zeggen, chips zijn a-merk, maar de rest komt uit een vagere fabriek waardoor je niet de kwaliteit kunt verzekeren.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Jammer, heb ik geen A-merk. Heb nl Toshiba chippies op Compaq stick. :)

• chemistone
Op dinsdag 12 december 2000 11:28 schreef pcvanvliet het volgende:

[..]
A-merk wil volgens mij zeggen dat de chips en de stick uit dezelfde fabriek komen, waardoor je een betere waarborg hebt, OEM wil zeggen, chips zijn a-merk, maar de rest komt uit een vagere fabriek waardoor je niet de kwaliteit kunt verzekeren.
A-merk wil volgens mij zeggen dat er brand on brand gemonteerd wordt, siemens plaatst siemens memchips op module, Brand on 3trd siemens chips worden door firma x gemonteerd.
3trd on 3trd wil zeggen firma x maakt chips (koopt B-keus in bij anonieme fabrikant) en plakt ze op zijn module.
Funprice levert niet het eerste, ook niet het tweede, maar de derde (geen merk chips) wat ze wel als zodanig verkopen.

Verwijderd

Dat M-Tec geheugen is inderdaad errug goed. 141Mhz CAS2 zonder problemen! En het is ook nog eens erg goedkoop.

Verwijderd

Funprice wordt in de volksmond niet voor niks Fuckprice genoemd... Ze pretenderen kwaliteit te verkopen, en het is allemaal bagger, volgens mij containers vol met B- en C-spullen... "Keihard de goedkoopste".. kuch proest... Laptops die al een jaar uit de roulatie zijn verkopen, en beweren dat het top-of-the-bill is.. Ik vind dat jammer voor mensen die geen verstand van zaken hebben, en veel geld uitgeven aan iets dat veel beter kan..

Toen mijn vader zijn eerste pc kocht had ie ook niet door dat ie opgelicht werd, ik voel dan een soort plaatsvervangende sneuheid voor mensen die te goeder trouw iets kopen, en bij de poot genomen worden... gelukkig hebben ze het vaak zelf niet door, en zo denken winkels ook.. en zo hoort het toch niet te zijn..

Inderdaad, heb zelf M-tec en Winbond, zijn klasse reepjes.. alles op cas2 en turbo-mode in bios..
Pagina: 1