ik heb s dagen geleden mijn PII266 en p2b vervangen door een k7m met athlon 500mhz, samen met mijn:
matrox g400 dualhead
sblive
pioneer dvd-113
vaag isdn kaartje
windows 98 first build
Leverde dit sinds installatie een array
aan problemen op. In eerste instantie kon ie system management bus controller drivers niet vinden, was redelijk makkelijk op te lossen met patch van asus. Maar me system crashde gemiddeld na 5 minuten nu, steeds weer met andere vage win error. Ik voor alle hardware laatste drivers gedownload en installed, alles leek te werken nu.. kreeg geen blauwe schermen meer.. na 10 minuten ofzo windows beveiligings error. kom daarna me systeem helemaal niet meer in. scandisk vind 1001 beschadigde files.. (die dan voornamelijk uit vage tekens bestaan) en hangt vervolgens halverwege.
Ik heb dit hele forum al doorzocht op verschillende oplossingen, enkele dus al toegepast.. wat ik nog wil weten is waar ik precies op moet letten bij het controleren offik alles wel goed heb zitten op mobo.
Ik denk dat me matrox iriteert (hoop et niet)
maar die vage errors bij het opstarten kunnen toch niet aan video kaart liggen?
Anyways.. i'd appreciate all the help i can get! heb waterboy DVD liggen en wil em graag snel gaan kijken
matrox g400 dualhead
sblive
pioneer dvd-113
vaag isdn kaartje
windows 98 first build
Leverde dit sinds installatie een array
Ik heb dit hele forum al doorzocht op verschillende oplossingen, enkele dus al toegepast.. wat ik nog wil weten is waar ik precies op moet letten bij het controleren offik alles wel goed heb zitten op mobo.
Ik denk dat me matrox iriteert (hoop et niet)
maar die vage errors bij het opstarten kunnen toch niet aan video kaart liggen?
Anyways.. i'd appreciate all the help i can get! heb waterboy DVD liggen en wil em graag snel gaan kijken