Detonator 52.16whql en MSN 6.1

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi,

ik weet niet of dit topic hier hoort of dat ie beter in SA kan, maar in dat laatste geval zal hij daar wel naartoe gekickt worden.

ik heb voor me TNT2m64 de nieuwste officiele detonators (52.16) gedownload, maar nu heb ik het probleem, dat de icoontjes in MSN verkeerd worden weergeven. zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d-jay/msn.png

het is dus niet alleen zo dat het transparante van sommige icoontjes zwart is, maar dat ook iedereen een "online-icoontje" heeft, zelfs wanneer ze offline zijn...

de namen heb ik overigens zelf onleesbaar gemaakt, dat lijkt me duidelijk :)
met de 45.20 detonators die ik hiervoor draaide, heb ik dit probleem niet.

wat kan ik hieraan doen, want ik vind dit nogal irritant :(

ik heb de search gebruikt en wat op google zitten spitten, maar ik heb niks bruikbaars kunnen vinden.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Ik zou gewoon de oude drivers terugzetten, waarschijnlijk zelfs naar 42.70 aangezien jouw GPU dermate oud is dat er toch geen ontwikkelingen meer voor worden gedaan. Nwe drivers worden vooral ontwikkeld voor de FX kaarten ;)

edit:
Durf te wedden dat je in 3Dmark niet omhoog gaat punten als je een nieuwere driver installeert

[ Voor 20% gewijzigd door Turkish op 22-11-2003 13:29 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• mjszwo
  • Niet online
Turkish schreef op 22 november 2003 @ 13:28:
Ik zou gewoon de oude drivers terugzetten, waarschijnlijk zelfs naar 42.70 aangezien jouw GPU dermate oud is dat er toch geen ontwikkelingen meer voor worden gedaan. Nwe drivers worden vooral ontwikkeld voor de FX kaarten ;)

edit:
Durf te wedden dat je in 3Dmark niet omhoog gaat punten als je een nieuwere driver installeert
waarom precies naar 42.70? is die het snelst voor deze oude kaartjes?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Caponi schreef op 22 november 2003 @ 13:33:
[...]

waarom precies naar 42.70? is die het snelst voor deze oude kaartjes?
Als ik me niet vergis is dat de stabielste driver die Nvidia heeft geleverd en die werkte altijd prima. Hij is niet specifiek voor hele oude kaartjes hoor, op een GF3 werkt hij ook uitstekend ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• mjszwo
  • Niet online
Turkish schreef op 22 november 2003 @ 14:00:
[...]

Als ik me niet vergis is dat de stabielste driver die Nvidia heeft geleverd en die werkte altijd prima. Hij is niet specifiek voor hele oude kaartjes hoor, op een GF3 werkt hij ook uitstekend ;)
gaat ik effe zoeken dan, dank u voor de info :)