[InstantCopy] x-men en titanic dvd niet te backuppen

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
SORRY TITEL VERGETEN
"x-men en titanic dvd niet te backuppen"

Ik gebruik al een tijdje pinnacle instantcopy om mijn dvd's te backuppen die ik dan in de auto kan afspelen. Dit is vaak goed gegaan, maar ik heb nu twee titels
namelijk: titanic (sorry ik vind hem wel goed) en x-men2 die ik niet gebackupped krijg.

bij het kopieren van de orginele dvd naar de hd kreeg ik eerst altijd deze melding:
"The maximum number of secrets that may be stored in a single system has been exceeded".
Nu ik dit opgelost heb door de dvd te authenticaten (is namelijk een windows 2000 issue) dacht ik dat het nu wel moest lukken, maar als ik de dvd nu vanaf hd probeer te kopieren direct met instantcopy naar een andere dvd (gecompressed) dan krijg ik een gekopieerde versie die helemaal hakkerig en vol zit met artifacts (zowel in dvd speler als in pc).

dit is hetzelfde als ik de dvd authenticate en dan direct on the fly probeer te kopieren. Dus er zit geen verschil of de dvd op hd staat of op de orginele dvd.

brander is een NEC 1100 A
pinnacle instantcopy versie 7
progje gebruikt om dvd's te authenticaten
http://mapage.cybercable.fr/bheller/auth.zip

voor de duidelijkheid...meeste titels kan ik wel gewoon zonder problemen backuppen.

[ Voor 7% gewijzigd door shardphoenix op 22-11-2003 13:37 . Reden: verzoek voor titel ]

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Probeer gewoon eens andere software of gebruik leestekens

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ik heb dvd decrypter gevonden .
dit programma zou mijn probleem op moeten lossen lees ik net.
ben NU aan het testen.

Nou na heel wat ploeteren en proberen kom ik tot de conclusie dat hij het nog steeds niet doet.
ik heb nu met dvd decrypter de titanic dvd naar de hd gekopieerd en daarna met instantcopy geprobeerd te branden. Tot mijn verbazing blijkt de dvd nu helemaal niet te lezen zijn. Zowel in pc als in mijn normale dvd speler niet :(

ik wil instantcopy gebruiken omdat dit programma (na veel onderzoek) mij heeft overtuigd de beste beeldkwaliteit te geven.

[ Voor 67% gewijzigd door shardphoenix op 22-11-2003 18:00 . Reden: update ]