Virussen? Scan ze hier!
nou... het zit zo : LeMans is een race-wedstrijd (sport dus). En dat forum heet Niews, Sport en TV'. Vandaar.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Je kan ook zeggen: in de 24 uur van Le Mans rijdt men met auto's
Auto's is Stuffis Generalis!
Ja, en waarom zijn bananen krom ?Op donderdag 07 december 2000 19:19 schreef War_4_L het volgende:
Je kan ook zeggen: in de 24 uur van Le Mans rijdt men met auto's
Dan kan je ALLES wel in SG zetten...
Virussen? Scan ze hier!
Van mij magtie ook naar sport, nieuws en tv. Zal ik meteen even een goede site neerzetten.
Grow up, wat geeft jouw het recht om mensen die 5 jaar ouder zijn dan jou, zich heel wat constructiever opstellen op het forum, en heel wat volwassener reageren uit te schelden en af te zeiken (zonder goede argumenten)Op donderdag 07 december 2000 19:20 schreef War_4_L het volgende:
Oh ja, er heeft een modje gereplied
dus zal het wel snor zitten, ventje
Verwijderd
leeftijd zegt niks tog ??Op donderdag 07 december 2000 19:46 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Grow up, wat geeft jouw het recht om mensen die 5 jaar ouder zijn dan jou, zich heel wat constructiever opstellen op het forum, en heel wat volwassener reageren uit te schelden en af te zeiken (zonder goede argumenten)![]()
Verwijderd
Jongens het leven is al zo kort geniet waarom maken jullie je zo druk om een topic die verkeerd geplaats is? jeez........
FYA --> LOL 
Ik bedoel niet zozeer vloekwoorden, maar meer verkleinwoorden als ventje (wat zeer beledigend overkomt) en nog wat van dat soort posts, als ik tijd heb ga ik ze zo ff opzoeken (ik weet zeker dat ik jou heb zien schelden)
Ik bedoel niet zozeer vloekwoorden, maar meer verkleinwoorden als ventje (wat zeer beledigend overkomt) en nog wat van dat soort posts, als ik tijd heb ga ik ze zo ff opzoeken (ik weet zeker dat ik jou heb zien schelden)
Wat is er aan de hand vandaag..? (en gisteren)
Het lijkt wel de nationale Flame-dag ofzo... Mensen, chill out !
Iedereen loopt zo te zeiken zeg, even ten gunste van DSmarty en wildhagen:
DSmarty en wildhagen 'zeuren' over topics die in hun opzicht niet op de juiste plek staan (oid). Daar wordt 'energiek'(om het netjes te houden) op gereageerd. Het reageren op de posts van wildhagen en DSmarty, is dat niet minstens net zo veel 'zeuren' en 'klagen' als zij doen..? Is het verschil dat zij het oprecht doen en de anti-ers juist tegen het 'gezeur' zijn... En wat doen ze..? Juist!
(Ik verwoord het een beetje ongemakkelijk, maar het is denk ik wel duidelijk.)
Het lijkt wel de nationale Flame-dag ofzo... Mensen, chill out !
Iedereen loopt zo te zeiken zeg, even ten gunste van DSmarty en wildhagen:
DSmarty en wildhagen 'zeuren' over topics die in hun opzicht niet op de juiste plek staan (oid). Daar wordt 'energiek'(om het netjes te houden) op gereageerd. Het reageren op de posts van wildhagen en DSmarty, is dat niet minstens net zo veel 'zeuren' en 'klagen' als zij doen..? Is het verschil dat zij het oprecht doen en de anti-ers juist tegen het 'gezeur' zijn... En wat doen ze..? Juist!
(Ik verwoord het een beetje ongemakkelijk, maar het is denk ik wel duidelijk.)
Gewoon eerst tot 10 tellen voordat je muispijltje naar de 'reply' knop vliegt!
En het forum ís al zo langzaam de laatste dagen... Nu nog extra gaan wachten ook..?Op donderdag 07 december 2000 20:10 schreef EquiNox het volgende:
Gewoon eerst tot 10 tellen voordat je muispijltje naar de 'reply' knop vliegt!
Pagina: 1