Toon posts:

Problemen met UT2003 online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht laat ik maar weer ut2003 installen op m'n pc. Gewoon fresh install, daarna de laatste patch gedownload: v2225

En de Bright Skins Mod gedownload!

Steeds als ik een willekeurige server join begint het files te downloaden iets met "evil..." nogwat en nog wat kleine files! Daarna zegt hij "connection failed" en dan heb ik altijd. Waar kan dat aan liggen?

Moet ik ook nog de Epic Bonus Pack en Digital Extremes Bonus Pack downloaden + installen ?

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Op de officiele UT site ( http://www.unrealtournament2003.com/news.php ), staat een beschrijving hoe je de brightskin moet installeren, hier staat dus dat je de laatste patch (v2225) én de beide bonuspacks van tevoren geinstalleerd moet hebben. Het kan dus inderdaad zo zijn, dat als je dit nagelaten hebt, je misschien rare problemen gaat krijgen. Ik zou zeggen, bekijk eerst es de beschrijving op de off. site en doe het dan nog eens opnieuw. Ik heb het ook exact zo gedaan en ondervind absoluut geen problemen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Je moet zie ie zo de patch en beide bonus packs hebben.
daarnaast kan t nog zijn dat er kleine mutators op de servers staan geinstalleerd die je ook nog moet download (AntiTCC, TTM2003, UTPure, enz) maar daar zou ie niet op moeten disconnecten.

Birghtskin is overigens niet verplicht.
Zelf vind ik em maar irritant, het enige wat het doet is de models een nieuwe gekeulrde skin geven ipv de rode/blauwe schouderlichtjes.
Het is heel persoonelijk wat nou beter werkt, ik vind de lichtjes veel relaxter, andere weer niet.

[ Voor 37% gewijzigd door LordMithril op 22-11-2003 15:56 ]

Bier, Whiskey en Metal!!