Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Verwijderd
Je zou eens kunnen kijken naar de knopjes op je mengpaneel, bij mij op school haalden ze wel is flauwe geintjes uit. De knopjes er af halen en in de verkeerde stand terugplaatsen waardoor het leek of alles op 0dB stond maar eigenlijk alle bassen weg waren gedraait of juist de bas vol open stond.
Wel leuk trouwens als het aan de speler ligt....een sub cd-speler
Wel leuk trouwens als het aan de speler ligt....een sub cd-speler
Klein schopje?
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
als je nou eerst dat ff uitsluit door de audiokabeltjes ff om te pluggen. Bijvoorbeeld de audiostekkers rechtstreekts naar de versterker etc. dan weet je tenminste waar het aan ligt. 'Vermoeden' is altijd gevaarlijk, neem dat maar van mij aan
Test idd eerst ff of beide spelers het direct op een versterker wel goed doen. Meestal is de mengtafel de boosdoener. Het wil nog weleens gebeuren dat 1 van de filters kapot gaat...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Of je signaal draad heeft klem gezeten ofzo.
Heb ik ook een keertje gehad, alleen lage/vage tonen
Maar gok dat het in dit geval aan het paneel ligt. (maybee budget (of hij staat op phono
))
Heb ik ook een keertje gehad, alleen lage/vage tonen
Maar gok dat het in dit geval aan het paneel ligt. (maybee budget (of hij staat op phono
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Sommige Pioneer CD Spelers hebben geluids effectjes ingebouwd gekregen.TomSwinnen schreef op 22 november 2003 @ 11:51:
....Het is er eentje van Pioneer btw....
Jet, Zip en (jawel) Wah
Check even of het "Wah" effectje aanstaat, dat is namelijk een instelbaar LF/MF/HF filter... Die kan voor dit "probleem" zorgen.
Natuurlijk kijk je dan ook even naar de EQ instellingen van het betreffende kanaal op het mixertje...
Alles kan stuk.
Alleen als je de cdspeler uitzet, is die instelling er weer uit.
En je herkent het ook vrij gauw aan het WAH wat dan in het display oplicht.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Pagina: 1