Toon posts:

Windows 2000 - Prelogin acties <- is dit mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iets wat ik me al een tijdje afvraag maar mezelf nog niet zover heb gekregen er echt achter te gaan zoeken
Daarom vraag ik eerst effe hier of iemand er een positieve of negatieve ervaring mee heeft voor ik ga zoeken

Het gaat over pre-login stuff, concreet, in windows 2000 als je het login scherm hebt, dus de user moet zijn
username / wachtwoord invullen. Is het mogelijk om dan al een programma draaiende te hebben (moet niet zichtbaar zijn)
en bv ook een inbelverbinding (adsl) te maken ? Nog concreter dus, ik zet die pc op en vertrek, terwijl die opstart
wordt netsupport gestart en een adsl verbinding gemaakt, zo kan ik dan op locatie verder inloggen op mijn pc'ke...
Gaat da denken jullie ? En als iemand er ervaving mee heeft : tips/websites zijn welkom

Thx!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:38
Waarom moet je verbinding maken met ADSL, dat doet je router toch? Of heb je zo'n USB modem? Je kunt in ieders geval bepaalde software als service draaien. Die programma's lopen ook voor het inloggen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 11:11:
Iets wat ik me al een tijdje afvraag maar mezelf nog niet zover heb gekregen er echt achter te gaan zoeken
Daarom vraag ik eerst effe hier of iemand er een positieve of negatieve ervaring mee heeft voor ik ga zoeken
En ook al bedoel je dit ongetwijfeld goed, toen je je 1 minuut geleden registreerde op GoT, heb je deze voorwaarden gelezen, en ben je er mee akkoord gegaan:

Registratievoorwaarden en faq

Een belangrijk onderdeel van deze FAQ zijn deze richtlijnen:
Forum Gedrag

Zoals je kan lezen daar, is het erg belangrijk dat je zelf moeite doet en zelf zoekt voordat je een topic opent. Je topic voldoet dus ook absoluut niet aan hoe we het graag zien op GoT.

Kort samengevat zijn er 3 belangrijke richtlijnen waaraan een topic moet voldoen:
  • Kies een duidelijke titel (je topic titel is goed genoeg)
  • Omschrijf je probleem duidelijk en netjes - besteed aandacht aan je posts waardoor mensen ook aandacht aan jouw posts willen besteden.
  • Geef aan wat je zelf gedaan hebt, en zelf gevonden hebt. Hiermee toon je inzet, waardoor anderen ook iets voor jou willen doen.
Omdat je topic dusdanig afwijkt van wat we op GoT verwachten, sluit ik je topic.

Dit topic is gesloten.