Toon posts:

u2w schij maar op 40mb/s ?? was eerst 80

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem een vaag probleem
ik heb een adaptek u2w controler met een hujitsu MAE3091LP harde schijf (u2w lvd) met een lvd kabel dit werkte eerts probleem loos op eennette 80 MB/s maar in eens nog maar 40MB/s kan iemand mij helpen de zooi is goed geterminate heb ik al 3 keer gecontorleerd

helleup de newste firmware zit in de kaart
maar kom er nie uit :(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hoe kan je die doorvoersnelheid meten?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
bij het initialezeren geet ie aan hoe snel alles is ( posten van de pc aan roepen scsi kaart)
bij die fuitsu stond altijd eerst 80 nu 40
brander aschyn
plextor 20
oude hd 20

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:06
Heb je misschien een nieuw apparaat toegevoegd? Mijn Atlas 10K (U160) werkte ook maar op 40 als ik hem op dezelfde bus deed als mijn SCSI-2 brander en speler. Omdat die apparaten geen LVD/U160 ondersteunen schakelt de scsi-bus automatisch terug naar UW (40Mb/s).
Gelukkig heeft mijn Adaptec 39160 2 SCSI-bussen, dus mijn Atlas draait nu vrolijk op bus B op 160Mb/s *D

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik gebruik hdtach om de snelheid te meten.
Werkt simpel en snel.
http://www.tcdlabs.com/htach261.exe

Verwijderd

lijkt er inderdaad op dat ie tijdens de init default naar non lvd [gelukkig voor je ,anders blaas je iets op :)] met andere scsi apparaten op je bus gaat ie naar 40mb/s maar, hangen je cdrom etc op de interne 50 pins connector ???

Verwijderd

Topicstarter
50 pins stuff hangt op de 50 pins connector
maar ik zal ff kijken of die lvd schijf op de juiste 68 pins connector zit ie zou wel eens aan de uw kunnen kunnun zitten in plaats aan de lvd

Verwijderd

Topicstarter
yep dat was het probleem
sorry voor het posten van deze topic
stopit me

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik heb dus het zelfde probleem, adaptec scsi 39160 met een atlas V, draaide eerst op 160, heb alle andere scsi spullen van de kaart afgehaald, maar de atlas V bijft vrolijk op 40 mb/s draaien ??? HELP!!!!!

Verwijderd

--> OM !!

Verwijderd

FF hard aanpassen in het bios van je adaptec !

RGZ.

MASH
Pagina: 1