Toon posts:

Logitec driving force ook geschikt voor PC ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

is die wheel ook bruikbaar op de PC of niet?
Ik heb nfs underground nu en zit voor het eerst serieus over een wheel te denken, maar eigenlijk wil ik twee vliegen in 1 klap en dan ook een wheel voor de PS2. Volgend jaar GT4 etc and misschien weer eens achter GT3 gaan zitten om alles goud te krijgen etc. :)

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 18:25

bille

Don't call me Buff

Systeemvereisten:
PlayStation®2 Computer Entertainment System
Racespellen die Logitech®-forcefeedback ondersteunen

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het is toch een USB aansluiting? Zou je denken dat het ook voor de PC werkt toch? Zo niet met dit stuurtje, misschien een andere wel?

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog even proberen tijdens een wat drukkere periode, had dit gepost tijdens nachtdienst en het verdween snel daarna.

Weet iemand of dat bepaalde stuurtje te gebruiken is op de PS2 EN de PC, of misschien anders een andere wheel? Wil namelijk graag een wheel kopen maar het zou handig zijn als ik het voor allebei zou kunnen gebruiken.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ja ik wil ook een goed stuur dat op de PC en Playstation 2 werkt :)
eentje voor NFS underground en op de playstation speel in Gran Turismo...

Samen staan we sterk!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Er zijn toch van die adapters te verkrijgen zodat je ze én op PS én op PC kunt gebruiken..?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
Scipionyx schreef op 26 november 2003 @ 11:43:
Er zijn toch van die adapters te verkrijgen zodat je ze én op PS én op PC kunt gebruiken..?
Ja dat wil ik dus weten. Lijkt me een beetje omhandig om 2 sturen te kopen alleen omdat ik zit te wachten Gt4 en GT3 ermee wil spelen. Daar moeten toch oplossingen voor zijn?
Ik heb al op meerdere sites gekeken enz. maar nergens staat er iets duidelijks over :(
Pagina: 1