hmmm.. gek.. werkte niet, maar ik ben bang dat er wat anders aan de hand is. Ik probeerde v'nacht (ik nok er nu mee

) windows xp, of windows 2k te installeren, maar na de temp files te hebben gekopieerd kreeg ik steeds een random bsod. dan weer ntkernel, of ntf.sys of unexcpected gedoe. Ook krijg ik final scratch niet geinstalleerd (1.0 of 1.1) dat draait op linux. Linux hangt bij 'block' nog iets. M'n hdd heb ik gechecked in m'n eigen pc, 10 x geformated, gepartitioneerd (geen fdisk), en schrijven en lezen etc werkt allemaal okee. Maar zodra een OS iets moet doen op de hdd, dan nokt ie er mee.
Aan de hdd ligt het niet, en aan de bios zou het ook niet mogen liggen, want hij heeft het 3 jaar feilloos gedaan. Nu kan ik morgen wel een diskette station kopen voor m'n mobo, maar dan ben je weer 20 euro kwijt. en voor je t weet wil het ook niet werken, of ligt het helemaal niet aan de mobo. het gekke vind ik dat ik steeds een andere bsod krijg..
Maargoed, wat moeten jullie hier nou mee?! helemaal niks

. 'k moet t gewoon ff van me afschrijven, want ik heb echt al 1000 dingen geprobeerd om via cdrom in dos te komen, maar dat lukt me maar niet. (ben nu ergens w98se vandaan aan het halen

). en wedden dat de probs dan nog niet voorbij zijn?!
Zou een cpu kunnen slijten?! (hij staat al 3 jaar achterelkaar aan, na wat stroomstoringen, hardware updates dan).
amd900TB
128/128/256 pc 100ram(ook gechecked, geen fouten)
ecs k7vza versie 3.0
matrox g550
seagate barracuda ata II (30 GB)
Als iemand mij de goeie richting in kan duwen, ben ik al helemaal blij.