Ik heb nu een foto op de site die het hele scherm vult hoe kan ik deze kleiner maken??? zoon 15 bij 15 cm
Ja hallo, dit is wel heel erg basic. Probeer het eens met paint of photoshop, dit kan met elk fotoprogramma. Gewoon plaatje selecteren en een beetje aan de hoeken trekken.
BTW staat deze in het verkeerde forum.
edit: ik report em maar gewoon
BTW staat deze in het verkeerde forum.
edit: ik report em maar gewoon
[ Voor 8% gewijzigd door JER00N op 22-11-2003 00:59 ]
Dit kan met paint bv maar ook met photoshop, fireworks etc maar dit kon je ook wel vinden via de search...
Verwijderd
dit meen je niet....Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 00:58:
Ik heb nu een foto op de site die het hele scherm vult hoe kan ik deze kleiner maken??? zoon 15 bij 15 cm
www.beginnersweb.nl
Ik hoop dat je dit niet al te bot gaat vinden, maar dit is niet echt een GoT-vraag eerlijk gezegd. Er zijn zat programma's om een foto te verkleinen, als ik me niet vergis kan zelfs paint dat al, maar de grotere pakketten als photoshop kunnen dat ook prima.
Ik hoop dat je dit niet al te bot gaat vinden, maar dit is niet echt een GoT-vraag eerlijk gezegd. Er zijn zat programma's om een foto te verkleinen, als ik me niet vergis kan zelfs paint dat al, maar de grotere pakketten als photoshop kunnen dat ook prima.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
nouja zie bovenstaande reacties, met elk tekenprogramma kan dit, experimenteer wat met de instellingen en functies mbt 'size' of 'afmetingen' enzo... succes 
en welkom op GoT, het is wel handig als je eerst even de FAQ doorleest eer je verder post
en welkom op GoT, het is wel handig als je eerst even de FAQ doorleest eer je verder post
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()