Toon posts:

Virtual Machine en beveiligde sites + installatie Norton

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoop in bange dagen...

Ik kom net bij mijn vader vandaan en die heeft problemen met zijn pc. Heeft hem van zijn werk (= Windows XP gepreïnstalleerd, dus opnieuw installeren is even geen optie)... Een aantal dingen:

1. Hij kan niet meer bij beveiligde sites (Telebankieren, Hotmail, MSN) -> pagina kan niet worden weergegeven. Volgens mij heeft dit iets te maken met Java/ActiveX etc.
2. Hij kan Norton System Works niet meer installeren, die ziet een interne fout, waardoor hij steeds gedwongen wordt opnieuw op te starten en Norton opnieuw te installeren

Wat betreft dat Java verhaal: ik heb geprobeerd de Java Virtual Machine te installeren, maar die kon ik later niet weer vinden. Wel ergens een leesmij-bestandje met "je hebt Advpack.dll nodig" ofzo...

We zijn het spoor een beetje bijster geraakt inmiddels. Wie weet raad? Thx!

Verwijderd

Voor dat Norton probleem kun je eens kijken bij de help op de site van Symantec. Zoek evt. naar speciale uninstall-utilities voor Norton daar. Daarna zou je Norton weer netjes moeten kunnen installen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

1 -> nee dat heeft niets met Java te maken (Java heeft niets met JavaScript te maken) en hoogstwaarschijnlijk ook geen ActiveX. Ik gok op wat anders, check dit even :)

Niet relevant voor ( 1 ) maar welke JVM probeer je - die van MS of die van Sun?

2 - ^^^ I'm with stupid HlpDsK :P

Trouwens, als reinstall nooit een optie zou zijn, zou ik heel erg snel een image maken van de HDD, het zal een keer helemaal over zijn en dan wil je wel terug kunnen :)

By the way: welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik heb vanmiddag Sun Java geprobeerd, maar helaas. In IE opent ie de hele site van telebankieren niet, in Mozilla krijg ik wel een inlogscherm maar vervolgens kom ik niet verder.

2. 8)7 Hahaha, tja, proberen maar dan... Op een gegeven moment was ik het echt spuugzat, %$#computer. Mijn vriend had samen met mijn vader al een flink aantal uren achter dat ding gezeten en ik vanmiddag weer maar nee hoor.

Norton krijgen we er wel weer af, dat is het probleem niet... Hij kan alleen ook niet meer terug naar een herstelpunt, die functionaliteit is op de één of andere manier ook verkloot.

Anyway, bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
En dat met die cipher strength had ik inderdaad al geprobeerd..