Ik heb en simpel 8 speed nec brandertje in mijn pc zitten, werkt al drie jaar zonder problemen. Nu kreeg ik zojuist van mijn overbuurman een 8x brandertje die ik ooit voor hem gekocht heb, enkel gebruikt hij hem nooit (en heeft hem zelfs niet ingebouwd
).
NU dacht ik bij mezelf, zou het mogelijk zijn twee cds tegelijkertijd te branden? Gewoon, is het technisch gezien mogelijk?
Ikzelf dacht dat je dan in de knoop raakt qua software, mijn neef dacht iets anders:
Neef: hm neeh denk het niet
Neef: je hd moet dan verdelen dat kost te veel tijd
Ik: hdd lijkt me het probleem niet, eerder software.
Neef: je prestaties vallen terug tot minder dan 50% als je dat doet op je io chip
Ik: Brander is maar 8 speed, dus de doervoor lijkt me het probleem niet... ondertussen als ik aan het branden ben kan ik ook normaal gebruik maken van alles.
Nou vind ik zelf zijn argument gaar, maar ik kan er naast zitten
Wie probeert het uit? Of zijn er al onderzoeken naar gedaan

NU dacht ik bij mezelf, zou het mogelijk zijn twee cds tegelijkertijd te branden? Gewoon, is het technisch gezien mogelijk?
Ikzelf dacht dat je dan in de knoop raakt qua software, mijn neef dacht iets anders:
Neef: hm neeh denk het niet
Neef: je hd moet dan verdelen dat kost te veel tijd
Ik: hdd lijkt me het probleem niet, eerder software.
Neef: je prestaties vallen terug tot minder dan 50% als je dat doet op je io chip
Ik: Brander is maar 8 speed, dus de doervoor lijkt me het probleem niet... ondertussen als ik aan het branden ben kan ik ook normaal gebruik maken van alles.
Nou vind ik zelf zijn argument gaar, maar ik kan er naast zitten

Wie probeert het uit? Of zijn er al onderzoeken naar gedaan