Toon posts:

Welke moet ik nemen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe tijds besteding moutainbiken. Maar ik wil wel berijkbaar zijn tijdens het mountainbiken. Omdat ik vaak met blubber te maken krijg >:) neem ik met sony Z5 maar niet mee..

Nu wil ik een foon voor tijdens het mountainbiken welke moet ik nemen ???

- SIEMENS M35i
- NOKIA 6210
- ERICSSON R310s
- ERICSSON R250

:?

Verwijderd

Als je het mij vraagt, een Nokia 6210.

Verwijderd

idem
Nokia dus

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

idd de 6210

Verwijderd

Topicstarter
Dan neem ik NOKIA maar :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nokia, heeft nog een uitgebracht, speciaal voor ruwe omgevingen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Neem die nokia, heb hem zelf ook. En ik wil niets anders meer.

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 10:39
www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25

De nieuwe 8250 (ook al stond ie niet in het rijtje)

Kijk maar ff :p

• Koffievlek.nl
  • Laatst online: 25-07 10:39
Enne neem NOOIT een Ericsson!! Die zuigen pas ECHT!

• LoneGunman
  • Niet online
Koop de allergoedkoopste telefoon die je kunt vinden, doe er een hoesje van een geeltje om: et voila.

Je gaat toch geen ontiegelijk dure telefoon kopen alleen voor het mountenbiken?? Als je eens een keer op je smoel gaat: phone kaduuk (spreek uit ervaring: ik skeeler zelf). Nou, daar lig je dan met je 6210 twv 500 piek.

Excuses voor de overdreven reactie, maar sommige mensen kunnen blijkbaar niet realistisch nadenken.

edit:

Nog een paar opmerkingen:

- je zal wel heel veel wappen op je fiets
- op je fiets moet je ook een patserige telefoon hebben, stel je voor dat iemand ziet dat je met een motorola D520! Stel je voor!

• LoneGunman
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 21:57 schreef marco_bakker het volgende:

Ja, die is echt wel goed!! Dat kan een HAVO -scholiertje makkelijk betalen. Misschien hebben ze bij d* wel een apart mountenbike-abbo!

Merk je wel het sarcasme op in mijn reactie? Fijn.

Je mening geven over telefoon is allemaal mooi en best, alleen als iemand vraagt wat voor telefoon te gebruiken bij het mountenbiken, dan ga je toch niet lopen roepen dat ie een 8250 moet kopen? Ga dan een ander forum lopen spammen.

Als ik vraag welke auto ik moet kopen om een caravan te gaan trekken ga je me toch ook niet een ferrari aanraden?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 23:48 schreef LoneGunman het volgende:

[..]
Ja, die is echt wel goed!! Dat kan een HAVO -scholiertje makkelijk betalen. Misschien hebben ze bij d* wel een apart mountenbike-abbo!

Merk je wel het sarcasme op in mijn reactie? Fijn.

Je mening geven over telefoon is allemaal mooi en best, alleen als iemand vraagt wat voor telefoon te gebruiken bij het mountenbiken, dan ga je toch niet lopen roepen dat ie een 8250 moet kopen? Ga dan een ander forum lopen spammen.

Als ik vraag welke auto ik moet kopen om een caravan te gaan trekken ga je me toch ook niet een ferrari aanraden?
He ik vind het wel een masterlijke telefoon als die uit is ga ik hem halen :)
Ik heb vandaag de Nokia 6250 gekocht hij is flex >:)..

PS. ik ben ook een Havo scholiertje maar kan me het best wel veroorloven hor :)

• LoneGunman
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 14:48 schreef crazy_gijs het volgende:
[..]
He ik vind het wel een masterlijke telefoon als die uit is ga ik hem halen :)
Ik heb vandaag de Nokia 6250 gekocht hij is flex >:)..
Mooi. Het is ook een erg goede telefoon, dat betwist ik ook niet. Alleen waarvoor jij hem voor wilt gebruiken is het een totaal verkeerde keuze, imho.
Dus jij wilt beweren dat jij een telefoon kunt veroorloven die nog niet eens 'uit' is? En dan nog, een 8250 is voor een scholier alleen maar een hebbeding, om op te vallen en je te onderscheiden van de rest, waarvoor dus zo belachelijk veel geld moet worden uitgegeven, dat je de rest van je havo-cursus er wel een full-time baan bij kunt nemen. En daar komt nog bij dat, wat functionaliteit betreft, zo'n telefoon bedoeld is voor zakenmensen e.d.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken: veel suc6 met je mounten-6210. Post je ook even als ie voor het eerst weer in elkaar moet worden gezet?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Koop de allergoedkoopste telefoon die je kunt vinden, doe er een hoesje van een geeltje om: et voila.
Dan lijk je net een bouwvakker/proleet/stratenmaker >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Op donderdag 07 december 2000 21:57 schreef marco_bakker het volgende:

Moet je wel even naar Azië fietsen want in Europa is dat ding niet te koop >:)

• LoneGunman
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 18:21 schreef havana het volgende:

[..]
Dan lijk je net een bouwvakker/proleet/stratenmaker >:)
Goh, en dat is erg. Dus suggereer jij ook meteen dat bouwvakkers ,proleeten en stratenmakers op de één of andere manier lager in de sociale ladder staan (dan jij)? Wat boeit het nou wat voor telefoon je bij je hebt tijdens het sporten???!!!! Zoals ik al eerder zei: ik skeeler zelf ook, en ben wel eens gevallen. Op wat schaafwonden na niks aan de hand, maar m'n telefoon lag honderd meter verder in stukjes!! Dan heb je toch liever een budget-telefoon van 100 piek bij ipv een dure wap-telefoon waar je toch niks aan hebt?!

• Carloz
  • Laatst online: 20-11-2025
JAH als iets van de vrachtwagen is gevallen kan je elke telefoon veroorloven.. TjeeZ..

Ennuh btw.. een 6250 voor moutainbiken??? ben je wel helemaal lekker? of probeer je stoer te doen?
Er zijn genoeg goedkope telefoons (lees 2de hands) voor zulke dingen. Als je nou een ericsson 768 had gekocht ofsow had je een mooi kleintje die perfect werkt en niet snel kapot is (hij pleurt bij mij sowiesow 2x in de week keihard, en ik heb de 768 nog steeds)

Ik vindt het onderwerp 'welke telefoon' sowieso altijd domme topics want je weet van te voren dat iedereen over een nokia begint te zeuren, of het wordt een eindeloze discussie waar geen normale conclusie uit komt.

MIJN ADVIES : Koop 2de hands.
edit:

je kan natuurlijk ook een goedkoop prepaidje kopen alleen is de kwaliteit daar minder van.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 december 2000 22:19 schreef Carloz het volgende:

JAH als iets van de vrachtwagen is gevallen kan je elke telefoon veroorloven.. TjeeZ..
Nee hoor de Sony die ik heb is ook eerlijk gekocht in de winkel..

TIP: wees creatief met geld, want met geld maak je geld, en dan kan je dit soort krep veroorloven.

• LoneGunman
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 22:19 schreef Carloz het volgende:

[..]

Ennuh btw.. een 6250 voor moutainbiken??? ben je wel helemaal lekker? of probeer je stoer te doen?
Er zijn genoeg goedkope telefoons (lees 2de hands) voor zulke dingen. Als je nou een ericsson 768 had gekocht ofsow had je een mooi kleintje die perfect werkt en niet snel kapot is (hij pleurt bij mij sowiesow 2x in de week keihard, en ik heb de 768 nog steeds)

Ik vindt het onderwerp 'welke telefoon' sowieso altijd domme topics want je weet van te voren dat iedereen over een nokia begint te zeuren, of het wordt een eindeloze discussie waar geen normale conclusie uit komt.

MIJN ADVIES : Koop 2de hands.
edit:

je kan natuurlijk ook een goedkoop prepaidje kopen alleen is de kwaliteit daar minder van.
My thoughts exactly. Dit zit ik dus ook al de hele tijd te roepen, maar er zijn steeds van die knurften die maar doorzeuren over veels te dure telefoons voor dit soort doeleinden.

En: 'met geld maak je geld'?? Weet jij wel waar je het over hebt? Je bedoeld waarschijnlijk: met vakken vullen maak je geld :). En reken maar dat je heel wat vakken moet vullen voor je je zo'n phoon kan veroorloven. Laat staan meer als één!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 02:23 schreef LoneGunman het volgende:

[..]
[*knip*]
En: 'met geld maak je geld'?? Weet jij wel waar je het over hebt? Je bedoeld waarschijnlijk: met vakken vullen maak je geld :). En reken maar dat je heel wat vakken moet vullen voor je je zo'n phoon kan veroorloven. Laat staan meer als één!
Vakken vullen dat doe ik niet hoor ik bedoel met geld maak je geld. Een beetje slim beleggen je geld en je hoeft geen vakken te vullen meer
Pagina: 1