Geen beeld bij spelen van spellen

Pagina: 1
Acties:

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een
AMD Athlon XP 2800+
512 MB DDR PC3200
Radeon 9700 pro
Heb de nieuwste drivers van de videokaart geinstalleerd en de nieuwe Direct-X.

Alleen nu krijg ik een paar vage dingen bij spelletjes, zoals bij Need For Speed Underground. Wanneer ik een map wil opstarten dan laadt hij het goed.
maar dan switch hij van resolutie en dan loopt het spel als het ware vast. Het geluid gaat echter gewoon door, ook de muis en toestenbord doen het nog gewoon, maar het beeld totaal niet.

Dit gebeurd eveneens bij Call of Duty. Ik heb bij alle games de nieuwste patches geinstalleerd.

Wat kan dit probleem zijn?

Verwijderd

Laat me raden? Warez :+?

• R_W
  • Niet online
Uhm, dat doet er nu even niet toe ;)

Feit is dat het bij meerdere spellen het geval is, en dat het bij andere PC's wel werkt.

Verwijderd

als je meerdere pc's tot je beschikking hebt haal dan even die plank eruit en prop hem in een andere pc en installer hem op delfde manier :).

even denken voordat je een topic start.. en kijk ook of zon oudere kaart bij jou wel runt voor games..

• R_W
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 22:03:
als je meerdere pc's tot je beschikking hebt haal dan even die plank eruit en prop hem in een andere pc en installer hem op delfde manier :).

even denken voordat je een topic start.. en kijk ook of zon oudere kaart bij jou wel runt voor games..
Radeon 9700 Pro oudere kaart :?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
R_W schreef op 21 november 2003 @ 21:57:
Uhm, dat doet er nu even niet toe ;)
Wat hij bedoeld is, werkt het met een legaal spel wel?

Verwijderd

Misschien een te hoge refreshrate gelockt, die niet meer werkt met hogere resoluties?

Verwijderd

R_W schreef op 21 november 2003 @ 21:54:

AMD Athlon XP 2800+
512 MB DDR PC3200
Radeon 9700 pro
Heb de nieuwste drivers van de videokaart geinstalleerd en de nieuwe Direct-X.

Dit gebeurd eveneens bij Call of Duty. Ik heb bij alle games de nieuwste patches geinstalleerd.
er zijn in de afgelopen dagen maar liefst 3 topics over call of duty loopt vast met radeonkaarten geweest, je bent de 4e.... ati heeft een hotfix daarvoor op hun site gezet....

[rml][ ATI] Hotfix voor Drivers (Oplossing voor Call of Duty)[/rml]
Pagina: 1