ik heb mijn PC geupdate met een nieuw mamma plankie en ddr 400, en na windows XP opnieuw geiunstaleerd te hebben stuit ik op het volgende probleem
als ik op een andere computer hier in het netwerk data van mijn computer af haal werkt dat perfect, echter zodra ik daarbij WinTV open gooi Crashed mijn pc.
geen blauw scherm of wat, gewoon compleet vast.
mijn TV kaart en de onboard gigabit nic hadden eerst een gedeeld IRQ, maar ook de TV kaart in een ander slot zetten om zo een ander IRQ te krijgen helpt niet.
ik heb de onboard Nic ook al uitgezet en er een realtec 8039 in gezet, maar ook dit lost het probleem niet op.
het gaat om de volgende hardware :
* MSI KT6 Delta (FISR versie)
* Hauppage WinTV primo
ik Draai Windows XP Pro NL (compleet up to date)
en uiteraard de nieuwste versies van : De via drivers, winTV drivers & Software, Realtec Drivers
graag jullie sugesties
als ik op een andere computer hier in het netwerk data van mijn computer af haal werkt dat perfect, echter zodra ik daarbij WinTV open gooi Crashed mijn pc.
geen blauw scherm of wat, gewoon compleet vast.
mijn TV kaart en de onboard gigabit nic hadden eerst een gedeeld IRQ, maar ook de TV kaart in een ander slot zetten om zo een ander IRQ te krijgen helpt niet.
ik heb de onboard Nic ook al uitgezet en er een realtec 8039 in gezet, maar ook dit lost het probleem niet op.
het gaat om de volgende hardware :
* MSI KT6 Delta (FISR versie)
* Hauppage WinTV primo
ik Draai Windows XP Pro NL (compleet up to date)
en uiteraard de nieuwste versies van : De via drivers, winTV drivers & Software, Realtec Drivers
graag jullie sugesties
edit:

[ Voor 14% gewijzigd door eXcyle op 21-11-2003 22:01 . Reden: Pic van de IRQ's ]