[WinXP] Crash bij TV kaart met netwerk

Pagina: 1
Acties:

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 22:56
ik heb mijn PC geupdate met een nieuw mamma plankie en ddr 400, en na windows XP opnieuw geiunstaleerd te hebben stuit ik op het volgende probleem

als ik op een andere computer hier in het netwerk data van mijn computer af haal werkt dat perfect, echter zodra ik daarbij WinTV open gooi Crashed mijn pc.

geen blauw scherm of wat, gewoon compleet vast.

mijn TV kaart en de onboard gigabit nic hadden eerst een gedeeld IRQ, maar ook de TV kaart in een ander slot zetten om zo een ander IRQ te krijgen helpt niet.

ik heb de onboard Nic ook al uitgezet en er een realtec 8039 in gezet, maar ook dit lost het probleem niet op.

het gaat om de volgende hardware :
* MSI KT6 Delta (FISR versie)
* Hauppage WinTV primo

ik Draai Windows XP Pro NL (compleet up to date)
en uiteraard de nieuwste versies van : De via drivers, winTV drivers & Software, Realtec Drivers

graag jullie sugesties

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/eXcyle/IRQ.png

[ Voor 14% gewijzigd door eXcyle op 21-11-2003 22:01 . Reden: Pic van de IRQ's ]

• Super Cow
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 01:02
Probeer eens je netwerk/of tvkaart op irc 3 of 4 te zetten...aangzien je toch niet je compoorten aan hebt te staan.

Volgens mij zijn die IRQ's boven de 16 share IRQ's...zover mijn geheugen nog gaat heeft een PC max 16 IRQ's

1800WP Zuid + 2220WP West | MHI SRK35ZS-W Airco

Verwijderd

is je voeding sterk genoeg?

• eXcyle
550 Watt q-tech, net 2 dagen oud

tis gewoon vaag, me TV kaart werkt prima, me netwerk werkt prima, totdat ik ze beide tegelijk gebruik

en het is nog vager dat het probleem zich alleen voor doet met grote files, ik kan gerust een MP3 vanaf een andere PC afspelen, internetten en me TV software tegelijk open hebben staan, echter zodra ik grote files het netwerk over zet crashed me PC compleet

[ Voor 112% gewijzigd door eXcyle op 22-11-2003 12:35 ]

• eXcyle
O-) * Beleeft schopje * O-)

• eXcyle
laatste poging :>
echt niemand met een idee ? :'(

[ Voor 17% gewijzigd door eXcyle op 24-11-2003 14:24 ]

Pagina: 1