Ik heb een nietwerkende eprom overgehouden aan overclocken en ik vroeg me af of het mogelijk is om met mijn spare mobo een soort hotflash doen, dus me spare comp opstarten, eprom van de k7n2 delta erin en die bios erweer op flashen, is dat mogelijk? (beide mobo's zijn van msi, de ene is een nforce1 de ander een nforce2)
als ik het goed heb begrepen in de faq (had je ook kunnen lezen) moeten de borden precies het zelfde zijn.
Via de FAQ van dit subforum had je een interessant topic over hotswappen/hotflashen kunnen vinden: [rml][ BIOS hotswap] op andere chipset flashen[/rml] 
Klein zoek/FAQ-werkje, dicht dus.
Klein zoek/FAQ-werkje, dicht dus.
edit:
Overigens is het niet zo dat je je mobo makkelijk naar de galemiezen helpt - mits je weet waar je mee bezig bent, dus niet bijv. BIOS chip verkeerdom inpluggen. Je krijgt gewoon een foutmelding wanneer het flashen niet mogelijk is.
Overigens is het niet zo dat je je mobo makkelijk naar de galemiezen helpt - mits je weet waar je mee bezig bent, dus niet bijv. BIOS chip verkeerdom inpluggen. Je krijgt gewoon een foutmelding wanneer het flashen niet mogelijk is.
[ Voor 30% gewijzigd door BalusC op 21-11-2003 20:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()