Je vraagt er bijna om: Zweetvoeten! Water en zeep helpen!caspergt schreef op 21 november 2003 @ 20:13:
Eey , ik heb gewoon een grappig vraagje voor tussendoor.
Als ik m`n cheapass boombox ff een keer hard aan doen, dan blaast het onder m`n voeten maar nu ik onder m`n bureau ruik en bij de die bass reflex gaten ruik stinkt het gewoon, Hoe komt dit !
Maar ff real: wat ruik je precies? Brandluchtje, gesmolten plastic, 'electrisch treintje'-luchtje....
Doet me denken aan dat verhaal van die kerel die bij een niet nader te noemen 'vage' dealer (het verhaal klinkt als BS) een paar Mission speakers kocht. Hij zeurde nogal voordat hij de koop beklonk. Thuisgekomen merkte hij dat er toch wel een vreemd luchtje uit een van de speakers kwam. Het bleek dat de rancuneuze verkoper een grote boodschap in een van de baspoorten had achtergelaten
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Haha, nee ik kan het niet echt plaatsen die lucht, en op hoog volume zou die m`n zweetvoeten lucht juist weg moeten blazen haha
Het ruikt een beetje naar lijm achtige zure geur , en ik weet niet hoe electrischiteit ruikt duss
Het ruikt een beetje naar lijm achtige zure geur , en ik weet niet hoe electrischiteit ruikt duss
Misschien is dit het wel?
Glaswol of steenwol achtige troep, heb ik ooit eens in een oude speaker gehad. Vieze muffe lucht kwam daar vanaf.
Of idd effe aan het water en zeep.
<edit>
Muffige zure lucht? Schroef maar eens open waarschijnlijk zit er gele glas/steenwol in die zo stinkt!
Glaswol of steenwol achtige troep, heb ik ooit eens in een oude speaker gehad. Vieze muffe lucht kwam daar vanaf.
Of idd effe aan het water en zeep.
<edit>
Muffige zure lucht? Schroef maar eens open waarschijnlijk zit er gele glas/steenwol in die zo stinkt!
[ Voor 24% gewijzigd door mcb1 op 21-11-2003 20:23 ]
mcb1
K`zal ns ff zien !, moet ik eerst die woofers eruit halen da`s weer minder, maar dit is een zaak voor Inspecteur de casper .
Als je niet weet hoe je het schrijft, zul je inderdaad niet weten hoe het ruikt
Maar bijvoorbeeld versterkers die flink open hebben gestaan ruiken ook altijd naar "electriciteit"
Of ruik eens aan een transformator van een halogeenlamp, of aan een draaiende videorecorder...
Ok jij je zin ik verengels een beetje met die C`s en K`s maarja, ik heb hem open gemaakt, en ik zag dat er geen steenwol ofzoiets inzat, ik rook al wat lijmerigs ( wat een woord
) en waarempel, in alle hoeken zat witte (hout ?) lijm, ik stop m`n kop zover mogelijk in dat gat
en en het was idd de lijm, moet nog ff het rooster er weer opzetten dan is ie weer ok.
Allen bedankt voor de medewerking aan dit onderzoek, ik wil vooral bedanken:DR. Strangelove voor z`n oppepende verhalen in goeie en slechte tijden
, en Cereal die me heeft uitvoerig heeft uitgelegt hoe "electiciteit"ruikt 
Dit was het Mysterie van de ....... "Stinkende Box !"
Allen bedankt voor de medewerking aan dit onderzoek, ik wil vooral bedanken:DR. Strangelove voor z`n oppepende verhalen in goeie en slechte tijden
Dit was het Mysterie van de ....... "Stinkende Box !"
[ Voor 8% gewijzigd door caspergt op 21-11-2003 20:40 ]
Pagina: 1