Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Case] Cooler Master - Wave Master (TAC-T01) Aansluitschema

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Ja, al eerder aangekondigt (voor de oplettende mensen hier in het forum ;) ), maar nu heb ik hem toch eindelijk, een CoolerMaster WaveMaster! Maar, tijdens het inbouwen stuit ik op problemen. Bovenop de kast zit namelijk een schön paneeltje, met daarin FireWire, hoofdtelefoon en microfoon aansluiting en 2 usb (2.0?!?!?) poortjes. Firewire is nie moeilijk, gewoon doorlussen, maar de andere aansluiten zijn des te ingewikkelder....

Ik heb dus een Asus A7N8X Deluxe moederplankje, en zoek dus iemand die hier ervaring mee heeft (dus een CoolerMaster TAC-T01/WaveMaster aansluiten op dat mobo).

Alvast hartelijk dank iedereen :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:06
X-G schreef op 21 november 2003 @ 20:09:
Ja, al eerder aangekondigt (voor de oplettende mensen hier in het forum ;) ), maar nu heb ik hem toch eindelijk, een CoolerMaster WaveMaster! Maar, tijdens het inbouwen stuit ik op problemen. Bovenop de kast zit namelijk een schön paneeltje, met daarin FireWire, hoofdtelefoon en microfoon aansluiting en 2 usb (2.0?!?!?) poortjes. Firewire is nie moeilijk, gewoon doorlussen, maar de andere aansluiten zijn des te ingewikkelder....

Ik heb dus een Asus A7N8X Deluxe moederplankje, en zoek dus iemand die hier ervaring mee heeft (dus een CoolerMaster TAC-T01/WaveMaster aansluiten op dat mobo).

Alvast hartelijk dank iedereen :)
Heb je er misschien een linkie van die kast ik snap niet echt wat je met schön paneeltje bedoelt ?

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 11:35

Jack

MHz Matters

GleNnoS_ schreef op 21 november 2003 @ 20:58:
[...]

Heb je er misschien een linkie van die kast ik snap niet echt wat je met schön paneeltje bedoelt ?
als je ff googled, dan zie je dat deze kast boven op een kleppie heeft:

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/cmwave/ports.gif

meer pics van de case staan hier

@TS
kun je hier nog wat mee?

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/cmwave/tnDSC02075.JPG

staat erin de handleiding niets over het aansluiten van extra USB-poorten?

[ Voor 14% gewijzigd door Jack op 21-11-2003 21:24 ]

[Specs]

• X-G
Er staat in de handleiding werkelijk niks bijzonders... Alleen een Half Chinees blaadje waar ik echt geen wijs uit kom :'(

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51
Je kunt er ook de FAN inzetten, (dat rare kippengaas ding ;))
Je kunt als het goed is de connector gewoon op het moederbord prikken. deze past maar op 1 manier. zo werkt het iig wel op de ASUS P4P800

Mocht het niet lukken kan ik morgen op het werk wel het schema inscannen (d8 dat ie er bij zat, weet niet zeker)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

Het kan dus ook zijn dat zijn usb in dat klepje eindigt met 9(?) losse stekkertjes. Als dat het geval is dan staat er als het goed is op iedere losse connector een kleurencode ofzoiets. En ik meen dat datzelfde ook op je moederbord staat bij iedere pin. Als dat niet het geval is moet je dat ff opgoogelen. Mja dat is dus ook een manier hoe ik het een keer had moeten doen.

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb die kast ook, maar kheb me er ook nog niet aan gewaagd. staat idd heel vaag beschreven. Ik heb al hoop pc's in elkaar gezet, maar deze kom ik toch niet echt uit en heb ik ook niet echt zin om mijn usb controller te slopen

*bookmarkt*

Multimonitor is relax :P

• X-G
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 00:34:
Het kan dus ook zijn dat zijn usb in dat klepje eindigt met 9(?) losse stekkertjes. Als dat het geval is dan staat er als het goed is op iedere losse connector een kleurencode ofzoiets. En ik meen dat datzelfde ook op je moederbord staat bij iedere pin. Als dat niet het geval is moet je dat ff opgoogelen. Mja dat is dus ook een manier hoe ik het een keer had moeten doen.
offtopic:
He, Hellie! Kom je niet naar RomLAN?

Nou, het zijn in elk geval niet 9 aparte stekkertjes.. Ik heb me paint skillz maar eens gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/xtremeg/got/wavemasterusbschema.jpg
Zo ziet het gebeuren dus uit voor USB, en dus waar ik ook geen wijs uit kom.

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51
als het goed is ziet je USB stekkertje op het mainboard er ook zo uit. aan de ene kant 5 stekers en an de andere kant 4.

ik heb een layout gevonden
je moet goed kijken, maar je kunt het wel degelijk lezen:

(clickable)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ad22.beekman/tnet/layout.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ad22.beekman/tnet/layout1.jpg

Succes

[ Voor 22% gewijzigd door messi op 22-11-2003 22:07 . Reden: layout ;) ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• X-G
Heb bedankt, als het goed is het ik het nu..., moet eerst even vanmiddag de drivers @ me mom's halen om alles te kunnen testen, maar het paste wel :)...

Nu alleen nog die 'Audio' aansluitingen..., maar daarvoor moet ik eens in de manual van Asus kijken waar dat ergens op het mainboard verstopt zit ;)

Pagina: 1