MD- optisch aan pc - kopieer beveiliging?

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik weet niet of dit een heel domme vraag is, maar als ik m'n ps2 optisch aansluit en probeer geluid op MD te kopieren dan geeft ie meestal de error: No copy. Dat is dus een kopieerbeveiliging. Als ik nou m'n pc optisch zou aansluiten zou ik hier dan ook eventueel problemen mee kunnen krijgen als ik muziek (met kopieerbeveiliging) op MD probeer op te nemen?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37

Duinkonijn

Huh?

kutkip schreef op 21 november 2003 @ 19:51:
Ik weet niet of dit een heel domme vraag is, maar als ik m'n ps2 optisch aansluit en probeer geluid op MD te kopieren dan geeft ie meestal de error: No copy. Dat is dus een kopieerbeveiliging. Als ik nou m'n pc optisch zou aansluiten zou ik hier dan ook eventueel problemen mee kunnen krijgen als ik muziek (met kopieerbeveiliging) op MD probeer op te nemen?
daar heb ik hier geen problemen mee

asus p4 onboard optic out & md

[ Voor 5% gewijzigd door Duinkonijn op 21-11-2003 19:58 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

vele cd's hebben een soort copy protection voor overnemen naar MD of DAT oid,

misschien dat het wel via de pc kan, nog niet uitgeprobeerd :9

wat je wel kunt doen is analoog opnemen als je genoegen neemt met een pietsje geluidsverlies.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 20:02 ]

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 20:01:
vele cd's hebben een soort copy protection voor overnemen naar MD of DAT oid,

misschien dat het wel via de pc kan, nog niet uitgeprobeerd :9

wat je wel kunt doen is analoog opnemen als je genoegen neemt met een pietsje geluidsverlies.
Ik heb m'n pc nu analoog (via zo'n koptelefoon plugje naar een rode en witte tulp stekker) aangesloten, en m'n playstation met zo'n zwart dun kabeltje (optisch). Maar omdat ik het geluid van me pc veel meer gebruik wil ik dat omwisselen. Dan kan ik meteen geluid van dvd's opnemen :) Ik heb trouwens nog nooit een cd gehad die ik niet 1 op 1 kon kopieren op md :7 (dus zonder pc ertussen)

[ Voor 5% gewijzigd door kutkip op 21-11-2003 22:29 ]