Toon posts:

bios accepteert geen veranderingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wie weet waarom een award bios 2A69JM49 niet wil 'save & exit' nadat ik iets veranderd heb. Als ik dus op 'Y' wil drukken gebeurt en niks, trouwens ook niet als ik op no 'N' wil drukken. Is het bios op een of andere manier beveiligd tegen veranderingen? Kan geen jumper vinden op mobo die hier voor zou kunnen zorgen.

Ab.

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
BIOS resetten? mobo resetten (stekker uit mobo.. en tijdje wachten.. + bios reset)...

Probeer wat iig , en als je het al geprobeerd hebt, aub even in de startpost vermelden :)

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Voortaan even de naam van je moederbord erbij zetten. Dat is makkelijker. :)

Het is het volgende bordje:
MicroStar 6117 Motherboard (Intel 440LX/EX chipset (Pentium II based chipset))

Welk BIOS-versie nummer?
Batterij eruit halen, Computer aan, computer uit en batterij er weer in doen (CMOS reset). Misschien helpt dat? :)

[ Voor 59% gewijzigd door _the_crow_ op 21-11-2003 19:50 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
De naam van het mobo is een MS-6126. Het kan even duren voor ik weer reageer als ik meer weet want de pc is van een kennis.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 23:16 ]

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12
www.msi.com.tw > manual zoeken, evt bios proberen te flashen.

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ben je niet toevallig als user ipv als supervisor ingelogd? als user kun je namelijk alleen instellingen lezen, als supervisor wijzigingen aanbrengen.
Pagina: 1