Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 14:29
Goeden avond mensen..

Ik ben nu dus al een tijdje opzoek naar een goeie mp3 speler/usb stick. En die nieuwe van Hansori is wel een mooie, en specs zijn ook niet zo slecht lijkt me...

Afbeeldingslocatie: http://www.amac21.com/popup/detail_320_2.jpg

Maar aan alleen mooie looks en cijfers heb ik dus niet veel, dat snappen jullie ook wel..

zijn er dus mensen die er al ervaring met dit spelertje hebben?
of zijn er ergens reviews e.d. ben al paar dagen aan het zoeken, maar schiet niet op.. dus dan maar zo.. bij de echte kenners? _/-o_ :Y)

|edit|
En nu zie ik ineens MPIO FY200 256MB bij mp3cdspeler.nl ... en begin weer te twijfelen :?
Afbeeldingslocatie: http://www.mpio.co.kr/upimages/goods/zoom/FY200_04_front.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Samster op 22-11-2003 01:07 ]

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• js303
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-06 10:17
ja ik ben ook benieuwd, naar deze 2!
wat ik vooral ook zou willen weten is hoe de line-in bevalt!
want ik zie het wel zitten om rechtstreeks naar mp3 op te kunnen nemen, bijv. vanaf een mixer oid. is de geluidskwaliteit van de ad converter wel goed bijvoorbeeld?

ik zag inmiddels al verschil:
Han-320: Directe Encoding Functie van audiobronnen zoals een CD Speler in WMA of MP3 formaat
MPIO FY200: Just plug it to any audio source and FY200 will record onto the player in WAV format

hmmm, opnemen in WAV formaat is dan wel 'zonder compressie', echter 256 mb is zo vol natuurlijk!

[ Voor 39% gewijzigd door js303 op 24-11-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
Ik denk dat ik de line in toch niet zal gebruiken dus is voor mij niet zo van belang, maar ben wel benieuwd naar geluidskwaliteit en gebruiksgemak. Maar zo te zien zijn er niet veel mensen die zich aan deze Hansori hebben gewaagd.. :O

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:18
*edit* hier stond onzin... O-)

Wel handig voor de mensen die al SD ;) kaartjes hebben want die ondersteunt ie ook

[ Voor 64% gewijzigd door CeeDeeS op 25-11-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:02
Mij leek het ook wel een mooie speler die Han 320, vandaar dat ik hem ook besteld heb en vandaag binnen kreeg.

Eerste indruk.
Toen ik hem voor het eerst zag (ik had hem alleen op foto's gezien) viel me op dat de besturing heel klein & fijn was. Ook vond ik de kleur rood erg mooi, op foto's lijkt het rood een beetje te fel maar in het echt is het vrij donker rood.

Uitpakken...
Nou ik pakte hem uit en deed de batterij erin. Wat ik al wist (had ik mp3cdspeler.nl over gemaild) was dat de achterkant iets bol liep ivm met de batterij. Dat viel een beetje tegen, hij was toch wel vrij bol aan de achterkant en je kunt hem ook niet op zn rug leggen de speler. Ik heb lang getwijfeld tussen deze en de iBead 150 maar toch voor deze gekozen omdat dit toch een met meer opties is. (Geheugen uitbreidbaar, line in, digitale radio, besturing vind ik beter (ipv 1 joystickje bij de iBead 150) Maar al met al past hij makkelijk in je broekzak en mn nokia 6610 voel ik al nauwlijks zitten en de Han 320 is toch nog een slagje kleiner dan die gsm. Ook worden er _veel_ accesoires meegeleverd met deze speler zoals beschermhoesje, neckstrap, sportband, usb kabel, line in kabel enz. maar dat wisten jullie waarschijnlijk al

Aan de slag...
Ik stak meteen de usb kabel in mn pc (Hij kan ook rechtsstreeks in mn pc, maar dit vind ik fijner werken) Xp herkende meteen twee schijfstations, de 1e kon ik meteen benaderen en de 2e niet want ik heb geen SD card die ik erin kan stoppen.
Wat ook wel op te merken valt is dat de Hansori 320 een kleine 10mb in beslag neemt van je geheugen zowel bij het ingebouwde geheugen als dat van een SD card. Ik had dus ongeveer 246mb beschikbaar aan geheugen. Ik kopierde meteen wat Craig David mp3's naar het apparaat. Dat gaat goed vlot per liedje 5 seconde ongeveer. Geluidskwaliteit was ook goed, de meegeleverde oordopjes vond ik niet zo goed maar ja ik vergeleek ze ook met mn Sennheiser HD580 koptelefoon van 250 euro :P Waarschijnlijk ga ik wel een setje mx400 oordopjes kopen. Voor de rest heb ik het apparaat nog niet echt uitgepluisd, radio luister ik zelden. De software die meegeleverd werd had niet echt veel meer waarde alleen het programmatje om de firmware te updaten misschien in de toekomst.

Mochten er nog vragen zijn ik wil ze graag beantwoorden.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:40

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
hoe zit het met het geluid? lekkere bas? zoals die sony discmans hebben met dubbele bass boost... bij deze mp3 speler kan je toch je eigen EQ-presets maken?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook ff een bas boost filter over je nummer gooien voordat je hem op de mp3 speler zet ;-).

Ik vind die consumente EQ alleen maar het geluid verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah, maar de EQ in de i-bead (voorbeeld) is behoorlijk nauwkeurig in te stellen (30 stapjes met een aantal van die balkjes, k'wenie meer hjoe ze heten, iets met banden.... :| ) duz kun je het instellen op je eigen oor....zech maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:02
Geluidskwaliteit was ook goed, de meegeleverde oordopjes vond ik niet zo goed maar ja ik vergeleek ze ook met mn Sennheiser HD580 koptelefoon van 250 euro Waarschijnlijk ga ik wel een setje mx400 oordopjes kopen.
Tevens hoor ik nauwelijks verschil tussen de verschillende EQ standen. Ik zet hem altijd op normal, de rest vervormt het geluid enkel.

[ Voor 60% gewijzigd door Magnolia op 03-12-2003 12:13 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuwe, vind hem echt ergg mooi.

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=434

er is ook een 128 mb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:58:
Er is weer een nieuwe, vind hem echt ergg mooi.

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=434

er is ook een 128 mb versie.
deze is echt vet :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/434_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
ja die is zeker vet... goed dat ik nog geen keus had gemaakt.. want deze staat nu wel ineens bovenaan de keuze lijst... zeker als ik de prijzen vergelijk!

nu nog alleen op wat reviews wachten op de topic die nu gaande is daarover :*)

Met kerst heb ik dan zeker een leuk kado voor me zelf >:)

edit: Magnolia.. nog tnx voor je info.. daar hebben we tenminste wat aan! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Samster op 05-12-2003 00:29 ]

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Is de output een beetje acceptabel? Ik heb zelf een Sennheiser HD212 pro, die is toch wel vrij groot. Heb gehoord dat mp3 spelers niet zo'n sterke line out hebben. Dus dat het volume tegenvalt.

Ik vind hem wel heel mooi, daarnaast vind ik de geheugenuitbreiding een pro :*)

Heb je misschien wat foto's beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsvK
  • Laatst online: 27-09-2020
Die Han320 is wel een sexy machientje, maar ik vraag me af hoe verstandig is om iets te kopen van zo'n onbekend Koreaans merk.

Dat geldt dus ook voor Hyun-Won, hoewel hun website er al een stuk professioneler uitziet.

Hoe lang blijft mijn dure speler ondersteund?
Ik zie bijvoorbeeld geen enkele firmware upgrade op de AMAC website...

Julie ervaringen zijn welkom...

Groeten, Gijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Steffie

Opaque

Er is inmiddels een nieuwe firmware verschenen op www.amac21.com. Heb mijn spelertje geflashed naar 1.12K en helaas heb ik geen flauw idee wat verbeterd is tenopzichte van mijn factory default :? 1.06K.

De enige bug die ik heb geconstateerd terwijl ik gebruik maakte van de 1.06K firmware, is dat wanneer je op een te zwakke batterij probeert de speler in te schakelen, deze alle data op het interne flash geheugen corrumpeert. Echter gebeurde dit niet altijd, maar meestal wel. Hij geeft zelf wel aan wanneer de batterij te zwak wordt en schakelt zichzelf dan ook wel bijtijds uit, maar tweakers zijn eigenwijs dus dan wil je het apparaat nog weleens terug inschakelen zonder de batterij te hebben verwisseld :P

Ben benieuwd of dit dus is verholpen met deze firmware update. Beetje gaar wel dat er nergens release notes van zijn te vinden.

Overigens ben ik zeer goed te spreken over deze speler, echter heb ik geen vergelijkingsmateriaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Steffie op 23-12-2003 03:29 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de mp3 encoding van de Amac.
Ik zou hem kopen om te recorden rechstreeks op een dj-mixer.

Zou er mij iemand het ingangssignaal van de line-in kunnen geven ?

Greetz
Benn

• js303
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-06 10:17
ben ik ook benieuwd naar. is de line-in / direct-encoder voor serieuze doeleinden te gebruiken of is het een leuke gadget maar brakke geluidskwaliteit?

Verwijderd

Hoeveel geheugen kan ge maximaal bijsteken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:10:
Hoeveel geheugen kan ge maximaal bijsteken ?
Hier bij www.Kieskeurig.nl staat: "max. geheugen tot 1024MB"

http://www.kieskeurig.nl/...6DE80058223C?opendocument

echter op de officiele website van amac wordt daar niets over gezegd, enkel dat ie SDcards ondersteunt. Maar ik geloof dat 1024MB ook het maximale was voor fat16.

Heb hem trouwens ook zonet besteld bij www.mp3cdspeler.nl ... ben dus erg benieuwd :)

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

zonde van je geld, tenzij je perse die uitbreiding nodig hebt... Ik heb het (on)genoegen gehad om naar deze speler te mogen luisteren en ik vond hem erg zwak. Heel hol geluid, de bas valt me tegen, de equalisers vervormen, oordopjes zijn brak. Enige voordeel wat ik zie is dus de geheugen uitbreiding voor de rest een B-speler voor een A-prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook niet besteld na het horen van enkele negatieve commentaren. Ik heb deze nieuwkomer besteld. http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=450

Heb over deze nog niet echt reviews gevonden, maar hij lijkt wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Laat me daar is wat van weten als je hem binnen hebt. Je hebt wel lef door een totaal onbekende speler te bestellen, maar misschien heb je wel gelijk een topper in handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie niet waagd blijft maagd :P

ik maak zeker een review als ik hem heb, normaal morgen of maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz schreef op 02 januari 2004 @ 17:10:
Laat me daar is wat van weten als je hem binnen hebt. Je hebt wel lef door een totaal onbekende speler te bestellen, maar misschien heb je wel gelijk een topper in handen :)
Heb hem sinds vanmorgen gekregen :P
Hij ziet er zoals op de fottos super uit, erg klein !!!. Het geluid heb ik niks op aan te merken, echt super. Fm radio kan meer zenders ontvangen dan mijn HI-FI en eerste vlugge test van de mp3 encoding was ook OK ;)

Enig minpuntje tot nu toe is het batterij klepje waar ik denk ik erg voorzichtig ga mee moeten zijn.

Uitegbreider review volgt nog wel is, heb nu examens :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Heb de Han 320 afgelopen vrijdag besteld en hij was gelijk de volgende dag (zaterdag) al in huis :9~ Dat is pas wat je een snelle service noemt ...

Op het eerste gezicht oogt die speler groter dan ik had verwacht, maar op den duur valt dat allemaal wel heel erg mee. Hij is dan ook ongeveer 1.5cm langer dan een standaard aansteker en heeft hij 2x de dikte ervan. De kleur is mooi donker bordeaux rood (toevallig een van m'n lievelingskleuren 8) )

Genoeg leuke/handige accesoires die je erbij krijgt, alleen ben ik niet zo te spreken over de kwaliteit van de bijgeleverde headphones. Heb nu zelf sony headphones eraan gehangen, waardoor het geluid beter en helderder klinkt.

Gebruik in WinXP is heel erg makkelijk (Plug n Play). Het flashen van de firmware met de bijgeleverde programma gaat heel simpel, als je de handleiding hebt doorgenomen.

Pluspunt van deze speler is dat die ook gewoon aziatische texten kan weergeven, als namen van de *.mp3 files (vooral handig als je naar asian-pop luistert) >:) ... volgens mij leest ie verder geen ID-tags van de mp3's zelf.

Verder heb ik de rest nog niet geprobeerd, zoals line-in / voice recording ... maar al met al ben ik redelijk tevreden met mijn nieuwe usb-mp3 speler :Y)

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:58

JoeBlack2k

I Love Hilary

waarom niet gewoon de muvo ?

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Te klein LCD, onhandig menu, geen fantastische geluidskwaliteit (goed genoeg voor zijn prijs hoor). Persoonlijk vind ik de Muvo er ook NIET uit zien, maar dat is dus persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Han 320 256MB <-- deze lijkt me echt relax :)

Kdenk dat ik die ga bestellen... paar negatieve opmerkingen maar uitbreidingen tot 1024 is toch wel erg handig.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfinn
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Heeft iemand nog een foto van die han-320 die met scherm naar beneden ligt, zodat ik kan zien hoe groot die batterijbult is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

kingFINN schreef op 06 februari 2004 @ 19:00:
Heeft iemand nog een foto van die han-320 die met scherm naar beneden ligt, zodat ik kan zien hoe groot die batterijbult is?
hier is een indruk:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/421_2.jpg

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Dit ding lijkt me ook ontzettend cool, gezien het feit dat ik over een aantal SD-kaartjes beschik.
Voor diegenen die 'm in het bezit hebben, heb ik een paar (misschien stomme) vraagjes:

- als de batterij leeg is, kan die nog wel als usb-geheugen stick gebruikt worden? Of heeft die hiervoor de accu nodig?
- als je de USB-stick functionaliteit gebruikt (dus alleen als opslagmiddel), moeten er dan drivers geinstalleerd worden op de pc/laptop waar je 'm insteekt? Of is het pnp (gaat met name om win2000 en xp)...
- als je er een SD-kaartje insteekt: steekt deze dan uit, of zit ie volledig in de mp3-speler? Als ie uitsteekt: hoeveel mm steekt ie uit?
- is ie een beetje shock-proof? Ik wil 'm nl. hoofdzakelijk gebruiken voor tijdens het fitnessen (en rennen op de loopband)... moet dus wel een beetje shock-proof zijn.

Thanks alvast voor de info.

[ Voor 15% gewijzigd door eduardtee op 09-02-2004 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

eduardtee schreef op 09 februari 2004 @ 01:44:
- als de batterij leeg is, kan die nog wel als usb-geheugen stick gebruikt worden? Of heeft die hiervoor de accu nodig?
Zelfs wanneer je geen batterij in je speler hebt gestopt, dan kun je hem nog gebruiken als USB stick, want deze krijgt dan stroom via je pc.
- als je de USB-stick functionaliteit gebruikt (dus alleen als opslagmiddel), moeten er dan drivers geinstalleerd worden op de pc/laptop waar je 'm insteekt? Of is het pnp (gaat met name om win2000 en xp)...
*Allereerst is het altijd aan te raden de nieuwste firmware op je speler te flashen.*
Voor PC's met winxp/win2000 zul je geen aparte software of drivers te installeren, die zijn niet nodig vanwege zijn PnP functionaliteit.
- als je er een SD-kaartje insteekt: steekt deze dan uit, of zit ie volledig in de mp3-speler? Als ie uitsteekt: hoeveel mm steekt ie uit?
de SD-kaart zal niet helemaal in de speler komen te zitten, hij zal pakweg 2 a 3mm eruit komen te steken.
- is ie een beetje shock-proof? Ik wil 'm nl. hoofdzakelijk gebruiken voor tijdens het fitnessen (en rennen op de loopband)... moet dus wel een beetje shock-proof zijn.
Thanks alvast voor de info.
Schud / ren / beweeg tot je een ons weegt, maar deze speler zal nimmer gaan happeren. :9

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 09:59
Heb hem zojuist binnen gekregen :9. Probleem is dat hij namen van files nog niet weergeeft. En stel ik wil één van die files verwijderen, dan geeft hij nog de demo files naam aan. Leest hij nou eigenlijk ID3 tags, volgens MP3CDspelers.nl wel...?

[ Voor 5% gewijzigd door zeroxcool op 11-02-2004 18:30 ]

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Heb het inmiddels gevonden. Dat was dus blijkbaar waar het font voor nodig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P :9 :P voor de han 320 met 256MB geldt nu een actieprijs bij mp3spelers.nl voor 158,- euro incl. verzendkosten dat ziet er goed uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 12:58:
:P :9 :P voor de han 320 met 256MB geldt nu een actieprijs bij mp3spelers.nl voor 158,- euro incl. verzendkosten dat ziet er goed uit.....
Hele leuke prijs zeker voor die speler ! de Hansori 256MB kost hier en daar nog bijna 200,- euro. Als ik geen mobiblu 1000 had gekocht zou ik deze speler zeker overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 13:05:
[...]

Hele leuke prijs zeker voor die speler ! de Hansori 256MB kost hier en daar nog bijna 200,- euro. Als ik geen mobiblu 1000 had gekocht zou ik deze speler zeker overwegen.
Yep ! same problem here. 158,- euro is inderdaad f*cking goedkoop voor deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07
* Azrael ook geïnteresseerd in deze speler :P

Hoofddoel is gebruik tijdens het sporten; is het formaat van dit ding geen probleem?
Ik vind m nogal langwerpig en vraag me af in hoeverre dat irritant kan zijn als ik m in het zakje van m'n loopbroek stop.

Ik overweeg ook de NOA NOX ATLAS Afbeeldingslocatie: http://www.it2move.com/pic/MP3/BOL_MB_800_S.jpg,
die heeft een wat mooier formaat, iets goedkoper ook, maar heeft z'n eigen nimh batterijen en maar 128 MB standaard (wel uitbreidbaar) en er zijn absoluut geen reviews over te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anbug v/d amac han320:
-soms schuiven de presets van de radio een plaats vooruit
-soms als je de amac opzet, krijg je prompt de melding: no files, een restart biedt soelaas.
-in het 'configuratie menu' blijft ie even hangen na 'record flash'
-het opnemen van de radio is met 'storingen'
-soms komen er zwarte lijnen bij het afspelen van mp3
-...

zijn er mensen die nog bugs te melden hebben?
gelieve die dan ff te posten, zodat ik amac nogmaals kan waarschuwen voor de bugs!

alvast bedankt en nog veel luisterplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Heb alleen een 'bug', als je playlist mode op random staat, en je zet de speler bijvoorbeeld bij nummer a uit op 02:12. Als je daarna de speler weer aanzet gaat hij verder bij nummer b op 02:13...

Best irritant imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geen OGG suport ? Website is er ook niet in het Engels ! Dat is wel érg jammer, anders had ik support nog gemaild.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ie ok vbr mp3-ers afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:19:
Kan ie ok vbr mp3-ers afspelen?
Ja...

Hee weet iemand toevallig hoe je de firmware kan upgraden??

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware kan worden downgeload via han320.nl (under construction) of rechtstreeks via:

http://www.amac21.com/updatefile/AMAC_112K.zip

Versie 1.12

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 16:04:
Firmware kan worden downgeload via han320.nl (under construction) of rechtstreeks via:

http://www.amac21.com/updatefile/AMAC_112K.zip

Versie 1.12

:)
Thnx, maar ik moest weten hoe ik het daadwerkelijk upgraden deed ;) Ben der inmiddels achter doordat het beschreven stond in een artikel hiero op Tweakers ;)

Ander vraagje: heeft iemand ook al es een soort van 'gekraak' gehoord tijdens het afspelen???

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Trouwens: Firmware versie 1.13 is inmiddels ook te downloaden. Veranderingen?? Geen flauw id ;)

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik heb nog een vraagje over deze speler. Stel je hebt zegmaar 60 mp3 tjes op deze speler staan. En je wilt nummer 30 afspelen. Moet je dan zegmaar de heletijd vooruit/achteruit skippen om bij het nummer te komen of kun je zegmaar alles in mappen indelen?

:edit
Na enig zoeken ben ik er zelf achter gekomen en het blijkt dat je gewoon via mappen kunt browsen. Heb em ondertussen ook besteld en zal mijn bevindingen later nog ff posten 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Alabama_man op 12-04-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
1) WAAR BLIJFT DIE OGG SUPPORT ?!?!?!?
2) Krijgt er iemand eigenlijk wel reactie van hun support/service dienst ???
3) Waarom zien we niks WAT er verandert in de firmware updates ?

4) Bugs blijven melden aub, blijven geloven dat ze die aanpassen.

Iemand deze onlangs nog gekocht en nog wat over te vertellen ???

Ik heb mp3spelers.nl er al over gemaild, dat ze die nieuwe van ARMAC21 in huis moeten halen, die is sowieso al MET Ogg.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Heb em nu net binnengekregen. Indruk tot zover:
De meegeleverde oordopjes leveren in iedergeval een bagger geluid op. Verschil in de verschillende equalizer standen is dan ook pas te horen waneer er een beetje behoorlijk setje oordopjes op aangesloten zit. De geluidskwaliteit zelf vind ik wel goed en max volume is ook ruim inorde.
De menuutjes zijn wel ff wennen en het contrast van de display mag ookwel wat hoger. Maargoed mijn ervaring is dat ik in de loop der tijd altijd blidnelings door menuutjes heen skip dus voor mij is het niet eecht een boeiend punt van kritiek.
Voor de rest heb ik niet echt bijzondere dingen kunnen vinden die het aankaarten waard zijn. Zal in de loop der tijd nog wel op wat dingetjes komen, maar voorlopig ben ik zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 07:40
heeft iemand wellicht een foto met een sd kaartje erin om te zien of hij er ook uit steekt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

zoeperman schreef op 28 april 2004 @ 17:28:
heeft iemand wellicht een foto met een sd kaartje erin om te zien of hij er ook uit steekt ?
ik kan je vertellen dat ie ongeveer 2mm/2,5mm eruit zal steken ... heb dit zelf ervaren, maar heb helaas geen foto ervan kunnen maken ... 8)

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 07:40
[zeurmode]
- en hoe zit het met die bugs? zijn die ook verholpen in de nieuwe firmware ?
- en geluidskwaliteit valt te vergelijken met?
- hoe lang gaat i mee met de baterijen?
- hoe is de kwaliteit van de radio
- hoe is de kwaliteit van de opgenomen line-in
[/zeurmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
zoeperman schreef op 28 april 2004 @ 23:23:
[zeurmode]
- en hoe zit het met die bugs? zijn die ook verholpen in de nieuwe firmware ?
- en geluidskwaliteit valt te vergelijken met?
- hoe lang gaat i mee met de baterijen?
- hoe is de kwaliteit van de radio
- hoe is de kwaliteit van de opgenomen line-in
[/zeurmode]
Van alle de bugs die hier i de topic staan heb ik tot nu toe alleenmaar devolgende zelf ook ondervonden:
-in het 'configuratie menu' blijft ie even hangen na 'record flash'
-het opnemen van de radio is met 'storingen' heb nog niet geprobeert van de radio op te nemen dus kan hier niks over zeggen
-soms komen er zwarte lijnen bij het afspelen van mp3

Heb zelf firmware 1.13

Geluidskwaliteit valt te vergelijken met? Tsja is moeilijk te zeggen aangezien ik niks heb om mee te vergelijken. Kan er alleenmaar over zeggen dat de bass wel iets harder had gemogen, maar voor de rest klinkt het met m'n oordopjes (mx400) zeker wel ok.
De levensduur van de batterij ligt uit ervaring rond de 9 a 10 uur. Dit is dan met duracell ultra m3 batterijen.
Over de radio kan ik zeggen dat je deze beter niet kunkt luisteren als je op reis bent. De grote zenders ontvangt ie goed, maar af en toe heb je een beetje storing omdat je van lokatie veranderd. Echter als ik op school zit en ff naar de kantine of het station loop om wat te eten te halen heb ik hier geen last van.
Opnemen van de radio heb ik nog niet gedaan dus kan er weinig over zeggen. Ditzelfde geld voor opnemen via de line-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 23:16
Ik heb zelf ook een Amac hansori, ik vind het echt een superapparaatje voor dat geld!

Het enigste nadeel dat ik kan verzinnen is dat de bijgeleverde headphones niet echt denderend zijn. Genoeg acc, genoeg geheugen en een extra insteekslot, makkelijke bediening enz.

Ik zou voor deze gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Ik had de mijne voor 165 euro (is inclusief verzondekosten) besteld bij www.mmport.nl. Voor dat geld bied deze speler erg veel imo

:edit
zie dat ie ondertussen voor 169 euro over de toonbank gaat bij mmport

[ Voor 23% gewijzigd door Alabama_man op 29-04-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 11:54

AdLentis

Gadget Inspector

Ey ik heb de hansori 320 (128mb) nu een week enneh hij is echt perfect! maar 1 klein dingetje, elke keer als de batterij (bijna) op is valt ie zomaar uit. Ik snap dat het door de batterij komt, maar hoort ie niet iets te zeggen als: "low battery" of dat het batterij-icoontje gaat knipperen... iig doe ie dat bij mij niet.
Ik gebruik wel oplaadbare batterijen: 1,2 V 650mAh. Verder gwoon nieuwste firmware: 1.13.....
Als ie uit gaat ondhoudt hij wel alles, behalve m'n custom EQ-settings en FM-band :/ Best irri

Meer mensen hier last van gehad?

Verder heb ik niet last van de bugs die hierboven staan....

owjah: bij http://mp3.direqt.nl kost de 128MB 119 eur en de 256MB 169 eur.... :)

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
AdLentis schreef op 22 mei 2004 @ 19:33:
Ik gebruik wel oplaadbare batterijen: 1,2 V 650mAh. Verder gwoon nieuwste firmware: 1.13.....
Als ie uit gaat ondhoudt hij wel alles, behalve m'n custom EQ-settings en FM-band :/ Best irri

Meer mensen hier last van gehad?
Denk dat dat het probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 11:54

AdLentis

Gadget Inspector

Jah... idd, ik heb de test van tweakers er even goed op nageslagen, ze gebruiken daar batterijen van 750 mAh, heb ff een setje van m'n broer geleend enneh t werkt nu prima :)

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmodromic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03-2018
Steffie schreef op dinsdag 23 december 2003 @ 03:27:
Er is inmiddels een nieuwe firmware verschenen op www.amac21.com. Heb mijn spelertje geflashed naar 1.12K en helaas heb ik geen flauw idee wat verbeterd is tenopzichte van mijn factory default :? 1.06K.

De enige bug die ik heb geconstateerd terwijl ik gebruik maakte van de 1.06K firmware, is dat wanneer je op een te zwakke batterij probeert de speler in te schakelen, deze alle data op het interne flash geheugen corrumpeert. Echter gebeurde dit niet altijd, maar meestal wel. Hij geeft zelf wel aan wanneer de batterij te zwak wordt en schakelt zichzelf dan ook wel bijtijds uit, maar tweakers zijn eigenwijs dus dan wil je het apparaat nog weleens terug inschakelen zonder de batterij te hebben verwisseld :P

Ben benieuwd of dit dus is verholpen met deze firmware update. Beetje gaar wel dat er nergens release notes van zijn te vinden.

Overigens ben ik zeer goed te spreken over deze speler, echter heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
MIsschien een beetje verouderde thread, maar ik ben op zoek naar nieuwe firmware voor de Amac Han-320. De site www.amac21.com lijkt uit de lucht te zijn. Heeft iemand misschien nog zelf deze firmware beschikbaar voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
De 1.12 firmware heb ik hier voor je neergezet...

• LoEnaTiQ

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Er was ook nog een 1.13K firmware uitgebracht.

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmodromic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03-2018
Geweldig, bedankt voor de reacties!

Overigens prima apparaat, vooral de SD card gleuf is erg handy.

Nog 1 vraag: heeft iemand ervaring met instabiliteit van de player en lost een firmware upgrade dit op?

Officieel kun je maar een SD card tot 256 Mb er in stoppen, maar ik gebruik 512 Mb; zou de instabiliteit hierdoor veroorzaakt worden?
Pagina: 1