[tv-out] tv niet aangesloten terwijl het wel het geval is

Pagina: 1
Acties:

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
hey,
ik heb een probleempje de optie om tv-out te gebruiken blijft grijs wat er in de faq staat heb ik al geprobeert en ik kon geen soortgelijk probleem vinden met de search, hier ff een screenshot voor de duidelijkheid:

http://people.zeelandnet.nl/esdejong/scrn.jpg

ik heb een connect3d ati 9000pro en catalyst v03.4 ik heb me tv gewoon aangesloten met het bijgeleverde stekkertje, het is een oude philips tv (55cm 5jaar oud ofzo) weet iemand mij misschien te vertelen wat ik nog kan proberen ik zou er heel erg mee geholpen zijn

alvast bedankt O-)

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
al geprobeerd om nieuwe drivers voor je kaart te installen?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Kickasz schreef op 21 november 2003 @ 17:32:
al geprobeerd om nieuwe drivers voor je kaart te installen?
Want in de nieuwe Catalyst-drivers zit een optie "Force TV-out", zodat de TV-out ingeschakeld wordt ongeacht of de drivers er een TV op detecteren of niet.

Stukje uit de FAQ (dat ik nog heb aangedragen zelfs):
Voor nVidia gebruikers is het tooltje TV-Tool beschikbaar om de tv-out functie te forceren, bij ATI kaarten is het zo dat de huidige Catalyst drivers tegenwoordig een knopje hebben waarmee de TV-out geforceerd kan worden. Bij het ATI-tabblad "Weergaves" zit een knop "Problemen oplossen", het schermpje wat daarachter zit bied de mogelijkheid de TV-out te forceren.
Welkom op GoT trouwens. Twee handige tips: lees altijd eerst de FAQ's en vergeet ook niet eerst de search te gebruiken voordat je een topic opent!

[ Voor 58% gewijzigd door Wildfire op 21-11-2003 17:35 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe