twijfelgevalletje: moet dit topic in een hardware-categorie? hier zitten denk ik toch de meeste ervaringsdeskundigen, maargoed.
Ik wil met sinterklaas een gamepad voor de pc vragen aan mn ouders, hij mag nie te duur zijn, maar ik kan altijd nog zoeken naar een 2ehandse.
dus: welke game-pads zijn absoluut k*t, en welke zijn hemels.
Draadloos of met een extra lange draad is een Plus.
IK wil het pad vooral gaan gebruiken voor voetbalspellen en af en toe een racegame. FPS speel ik natuurlijk gewoon met muis.
Ik geef een aantal voorbeelden van gamepads die ik in de buurt kan kopen.
- logitech rumblepad voor ongeveer 30E
- logitech Logitech® Dual Action™ Gamepad, 20 a 25 e
- saitek gamepads (bijv. wireless met force-feedback)
- thrustmaster gamepads (maar:waar te koop?)
Dus: als jij een goede gamepad-vergelijksite weet (ik kan alleen reviews van aparte gamepads vinden; en iets dat 5j geleden helemaal hip was, hoeft dat nu niet meer te zijn) of als jij gewoon ervaring hebt met gamepads, laat het me ajb weten!
alvast bedankt
Daan
Ik wil met sinterklaas een gamepad voor de pc vragen aan mn ouders, hij mag nie te duur zijn, maar ik kan altijd nog zoeken naar een 2ehandse.
dus: welke game-pads zijn absoluut k*t, en welke zijn hemels.
Draadloos of met een extra lange draad is een Plus.
IK wil het pad vooral gaan gebruiken voor voetbalspellen en af en toe een racegame. FPS speel ik natuurlijk gewoon met muis.
Ik geef een aantal voorbeelden van gamepads die ik in de buurt kan kopen.
- logitech rumblepad voor ongeveer 30E
- logitech Logitech® Dual Action™ Gamepad, 20 a 25 e
- saitek gamepads (bijv. wireless met force-feedback)
- thrustmaster gamepads (maar:waar te koop?)
Dus: als jij een goede gamepad-vergelijksite weet (ik kan alleen reviews van aparte gamepads vinden; en iets dat 5j geleden helemaal hip was, hoeft dat nu niet meer te zijn) of als jij gewoon ervaring hebt met gamepads, laat het me ajb weten!
alvast bedankt
Daan