Toon posts:

monitor op standby met aanzetten tvtool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Als ik via tvtool mn beeld zowel op tv als op mn monitor wil hebben gaat mn monitor in standby modus en ik krijg um daar dus niet meer uit anders dan mn pc uit en weer aan te zetten. Ook krijg ik geen beeld op mijn tv. Mijn video kaart is een Asus v6800 deluxe en het werkte tot 2 weken terug nog heel goed. Ik heb toen wel geprobeerd om mn pc direct op de tv aan te sluiten om te kijken of deze dan gelijk beeld door zou geven aan mn tv, wat dus het geval was. Hierna heb ik mn pc weer boven gezet en toen ik vorige week weer mn tv out wilde proberen(om een filmpje te kijken) deed deze het dus niet meer. Ik heb al gekeken in mn bios of daar iets aan de hand is maar ik kan niets vinden. Wie heeft een idee?
Ohja mn moederbord is een Asus P3B-F en er zit een 450 Mhz cpu in met 224 mb intern en draaid op winxp.(ik weet dat het eigenlijk te weinig is maar hij heeft het altijd gedaan)

Verwijderd

Heb ik ook gehad ik heb hem toen van s-video naar cinch uitgang gezet en toen deed ie weer normaal en kwam de monitor weer gewoon uit standby.