Beste mensen, ik ben bezig iets te maken in flash. Het zal zo'n 30 minuten gaan duren en zal spelen op 4 monitoren. 1 van de 2 gevonden manieren om dat voor elkaar te krijgen tot nu toe is dat ik de flashfile (swf) omzet naar een screensaver file. Die screensaver draait namelijk wel op 4 schermen. Als ik de flashfile zelf afspeel en dan op " fullscreen" druk gaat het alleen fullscreen op 1 scherm, en niet op alle 4 (uitgerekt).
Dus in vroeg me af of een screensaver beperkingen heeft zoals de grootte en lengte (van 1 loop). Want als een screensaver wel beperkingen heeft, dan moet ik me richten op een andere manier of een nieuwe manier zoeken.
Hopelijk houd ik me zo wel aan de regels van het forum, maar in mijn ogen is wat ik er omheen vraag voor jullie nutteloze informatie
Dus in vroeg me af of een screensaver beperkingen heeft zoals de grootte en lengte (van 1 loop). Want als een screensaver wel beperkingen heeft, dan moet ik me richten op een andere manier of een nieuwe manier zoeken.
Hopelijk houd ik me zo wel aan de regels van het forum, maar in mijn ogen is wat ik er omheen vraag voor jullie nutteloze informatie