Hoe wav/mp3 afspelen met sneltoets?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Ik wil dus dmv mn sneltoetsen op mn logitech toetsenbord een mp3/wav laten afspelen. Ik wil steeds dezelfde mp3 1keer horen als ik de sneltoets indruk. Dus programmatje starten en dan meteen afspelen. Is dit mogelijk?

[ Voor 9% gewijzigd door CRAM op 21-11-2003 16:50 ]

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

DkF

Als het ongeveer zo in mekaar zit als bij Microsoft toetsenborden, kan je in het configuratiescherm bij 'toetsenbord' aangeven wat de toetsen doen...

Als je daar gewoon meteen die mp3 aangeeft, start 'ie waarschijnlijk vanzelf in WinAMP ofzo...

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 23:19
Siccema schreef op 21 november 2003 @ 16:47:
Ik wil dus dmv mn sneltoetsen op mn logitech toetsenbord een mp3/wav laten afspelen. Ik wil steeds dezelfde mp3 1keer horen als ik de sneltoets indruk. Dus programmatje starten en dan meteen afspelen. Is dit mogelijk?
Met TweakUI kan je bij Explorer -> Command Keys acties en dus ook een bestand openen aan een toets toewijzen. Heb het net ff geprobeerd en dat werkt prima.,

Mijn fotografie en videografie

• CRAM
DkF schreef op 21 november 2003 @ 16:50:
Als het ongeveer zo in mekaar zit als bij Microsoft toetsenborden, kan je in het configuratiescherm bij 'toetsenbord' aangeven wat de toetsen doen...

Als je daar gewoon meteen die mp3 aangeeft, start 'ie waarschijnlijk vanzelf in WinAMP ofzo...
Ja werkt perfekt....te simpel eigenlijk....maarja bedankt alle 2 :D

• CRAM
Probleem: Ik ga terug naar windows en dat moet juist niet...programma moet op achtergrond draaien....heeft iemand hier een oplossing voor?

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

DkF

Huh? Wat bedoel je met "Ik ga terug naar Windows" ???

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:26

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Dat komt omdat je een nieuw programma opstart. Als het programma reeds open is kun je met je multimediatoetsen dat ene programma 'bespelen' zonder dat je teruggaat naar Windows.

Daar werkt het wel als je Winamp opent, dan je spel/applicatie en dan pas je Play/Forw/Back/Stop-toets van je tobo indrukt.

[ Voor 9% gewijzigd door DUX op 21-11-2003 18:51 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• CRAM
DUX schreef op 21 november 2003 @ 18:51:
Dat komt omdat je een nieuw programma opstart. Als het programma reeds open is kun je met je multimediatoetsen dat ene programma 'bespelen' zonder dat je teruggaat naar Windows.

Daar werkt het wel als je Winamp opent, dan je spel/applicatie en dan pas je Play/Forw/Back/Stop-toets van je tobo indrukt.
Ik heb geen play/stop etc toetsen...alleen een WWW, search en mail
En daar wil ik het eigenlijk mee doen. Kan ik die toetsen ook een ander commando geven zodat ze wel als play en stop werken?

offtopic: Wat zit ik me kapot te irriteren aan dat bewegende kpn telefoontje. Ze begrijpen er ook helemaal niks van.....immers als iets ongewenst is dan werkt het juist averechts....
Pagina: 1