Chello opzeggen.

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hoe gaat dit in z'n werk?
ik ben al vanaf mei 2001 abonnee, en ben het gewoon zat met al het gezeik van chello, steeds eraf, hoge pings, trage verbinding, noem maar op.

nu wil ik dus telefonisch opzeggen. maar ik heb gelezen hier op GoT dat ze nog wel eens moeilijk gaan doen, en eventuele spookrekeningen sturen.

zou iemand mij (en m'n pa) kunnen vertellen hoe wij dit het makkelijste kunnen doen.

en ten 2e, we hadden als alternatief XS4all basic op het ook (1024/320)
voor 51 per maand.

zijn hier goede ervaringen mee?

alvast bedankt.

ps: ik heb de search gebruikt maar daar word i kniet echt wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalkShowHost|IA
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik zou het iig altijd op een "schriftelijke" manier doen zodat je het bewijs op papier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zelf xs4all-basic. Eigenlijk alleen goede ervaringen mee. Als het eruit ligt is het of mijn eigen schuld of van KPN (pas 1 of 2keer voorgekomen in ruim 2 jaar)
Over het opzeggen van Chello kan ik weinig zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je zou evt. kunnen wachten op de snelheidsverhoging bij chello in januari (LET OP: GERUCHT!!)

Heb je daar geen zin in (wat begrijpelijk is) dan moet je gewoon chello opzeggen..

Verder kun je over ervaringen met XS4all veel vinden in de search..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Aangetekend schriftelijk? dan heb je pas echt bewijs dat het ook daar aangekomen is. vervolgens bel je ze na een redelijke periode (5 werkdagen ofzo) op om te vragen of hij al in behandeling is gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
als je niets te zeggen hebt waarom post je dan O-)

schrijf het en verlies niet je geduld met hun als ze onzin gaan uitkramen (zoals spook rekeningen of gewoon moeilijk gaan zitten doen)

want als jij dan tegen hun gaat schreeuwen dan gaat het nog langer duren,
dus heb geduld en wees altijd aardig met een winnende glimlach :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf ook xs4all-basic en dat bevalt prima.
heb wel 2x problemen gehad met de usb modem,maar die is nu eindelijk vervangen door een ander model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
mja die snelheids verhoging kan wel.... maar wie zegt dat die hoge pings en trage troep dan is afgelopen..

[ Voor 16% gewijzigd door Imperium op 21-11-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die snelheids verhooging en of preis verlaging zit er niet in een stukje uit de Chello Nieuws brief

November 2003, er woedt een heuse 'supermarktoorlog' in ons land. Nu de economie een beetje kwakkelt, doen bedrijven alles voor de consument. In de wereld van snel internet zie je dat ook. Je hoeft geen krant open te slaan of je vindt wel weer een aanbieding. Maar maak je geen zorgen, bij chello zit je nog altijd het beste. Vergelijk vooral alle aanbiedingen, lees de kleine letters, pak desnoods je rekenmachine erbij, en je kan maar tot één conclusie komen: chello biedt verreweg de meeste snelheid voor je geld! Tel daarbij op het gemak, de veiligheid en alle extra gratis diensten, en je weet dat je goed zit. Zeker als je al het goede nieuws in deze nieuwsbrief leest!

Ik heb een mailtje gestuurt dat je bij speedtest eens rond moest kijken wat je voor 50 euro allemaal kan krijgen , ik kreeg een mailtje terug dat ADSL ook niet alles was en dat je uit eindelijk bij chello komt als je gaat rekenen? Bla!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
en nog een vraagje:

hoeveel maanden opzegtermijn heeft chello?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Imperium schreef op 21 november 2003 @ 16:54:
en nog een vraagje:

hoeveel maanden opzegtermijn heeft chello?
Uhm, voor dit soort dingen moet je toch écht bij de Chello helpdesk zijn hoor. Opzeggen is opzeggen, en da's meestal schriftelijk en aangetekend.
En de opzegtermijn staat in je contract, als je dat niet meer hebt of kunt vinden bel je Chello toch op?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.