Toon posts:

America's Army Video probs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eej, ik wilde nu weer is beginnen met AA 2.0: SF maar heb ik nogal vage problemen: zodra ik een spel wil beginnen en dus een server gejoind heb krijg ik bij bijv. Bridge crossing alleen een grijs scherm te zien, en ik kan alle messages en scores nog wel zien maar zegmaar t egte gamescherm zie ik niet :( . Ik heb dit ook al bij 't AA forum gepost maar ik ben er nog steeds niet uit..

M'n systeem:
Asus A7N8X-X
Athlon XP 2200+ @ 2200 MHz
Club 3D GeForce FX 5600 non deluxe
Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1
512 MB DDR-400 geheugen

Ik heb Windows 98 (4.10, Build 2222), ik heb ook al alle nieuwe video (45.23) en nforce 2 drivers geinstalleerd, ook DX 9.0 B geinstalled..

ik heb na aanwijzing van iemand op AA forum al mn onboard geluid uitgezet en k kreeg ook t advies weer terug te klokken naar standaard instelling..

duss iemand weet wa er is? :

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
De Detonator 45.23 zijn niet meer de nieuwste drivers, download dus eens de nieuwste van Nvidia.com :)

En heb je de andere 'standaard' dingen al geprobeerd? Zoals spel opnieuw installeren, underclocken (je vermeldt niet of je dat nou daadwerkelijk hebt gedaan), instellingen op z'n laagst zetten, etcetera.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 21 november 2003 @ 16:26:
De Detonator 45.23 zijn niet meer de nieuwste drivers, download dus eens de nieuwste van Nvidia.com :)

En heb je de andere 'standaard' dingen al geprobeerd? Zoals spel opnieuw installeren, underclocken (je vermeldt niet of je dat nou daadwerkelijk hebt gedaan), instellingen op z'n laagst zetten, etcetera.
45.23 is anders wel de laatste versie die op de site sta voor win 98... http://www.nvidia.com/object/win9x_45.23

Verwijderd

Topicstarter
maar ik weet al wat er was... Ik heb m nu helemaal teruggeklokt naar standaard instellingen en toen voila, hij doet t 8)7

Nu maar is mn honor omhoog zien te krikken >:)