Mijn broertje krijgt met sinterklaar een XBOX waar je mij natuurlijk niet over hoort klagen
. Alleen ik vraag me een ding nog steeds af.
Kan een Xbox out of the box (zonder extra hardware en of mods) DVD's afspelen? In winkels krijg ik tegenstrijdige antwoorden. Op www.xbox.com heb ik het volgende gevonden
Ik heb ook via de search uit mijn sig gezocht maar ook geen duiedlijk antwoord kunnen vinden. Voor de eigenaren van een Xbox waarschijnlijk een makkelijke vraag, maar voor mij interessant om te weten (zodat ik kan kiezen tussen het kopen van een 2e controller en een dvd afspeelzet voor de xbox voor mijn broertje).
Kan een Xbox out of the box (zonder extra hardware en of mods) DVD's afspelen? In winkels krijg ik tegenstrijdige antwoorden. Op www.xbox.com heb ik het volgende gevonden
De eerste zin zegt dus eigenlijk 'ja het kan' en de tweede zin zegt 'je hebt een filmafspeelset nodig om er een thuisbios van te maken.Kan ik op de Xbox dvd's afspelen?
Op de Xbox-console kun je dvd-films en cd's afspelen die zijn voorzien van het officiële Compact Disc-logo.
Je kunt je Xbox-videogamesysteem omtoveren in een dvd-bioscoop als je de dvd-filmafspeelset koopt. In deze set vind je de vereiste infraroodreceiver en een dvd-afstandsbediening.
Ik heb ook via de search uit mijn sig gezocht maar ook geen duiedlijk antwoord kunnen vinden. Voor de eigenaren van een Xbox waarschijnlijk een makkelijke vraag, maar voor mij interessant om te weten (zodat ik kan kiezen tussen het kopen van een 2e controller en een dvd afspeelzet voor de xbox voor mijn broertje).
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!