Toon posts:

Kan niet doorlinken via outlook express etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wij hebben een nieuwe pc gekocht (aldi) en hebben een probleem. Als we via een bericht in outlook express een link aanklikken werkt dit niet.
Ook als je bij beeldschermeigenschappen aanklikt dat je meer thema's via het web wil zoeken kan je deze link niet aanklikken.
De links via favorieten werkt wel. Wie weet een oplossing hiervoor. We zijn al 2 dagen aan het zoeken maar kunnen het nergens vinden.

Groetjes

Astrid

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-08 17:54
worden die mails wel in HTML weergegeven? Als je mails opmaakt kun je kiezen of je dit in HTML doet (met plaatjes en links etc.) of in platte tekst (zonder links). Zie je duidelijk dat het een link is of is het alleen een adres (URL)? Verder weet ik niet of je ervoor kunt kiezen om in HTML opgemaakte mails in platte tekst weer te geven. Ik gebruik geen Outlook Express meer. Misschien iemand anders?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is verder goed ingesteld. Maar het is niet alleen bij outlook express. Ook bij beeldschermeigenschappen als je wilt doorliken naar meer thema's zoeken op het web, dan werkt het doorlinken ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet er in mapopties iets ingesteld worden. Maar wat en waar?