Probleem:
TV van MMC werkt niet goed. Na het opstarten van de wizzard kies ik autoscan en stop deze meteen omdat ik zenders handmatig in wil stellen. Ik doorloop de wizzard verder en wacht op het starten van de TV. Plots is het hele programma verdwenen. Bij het opnieuw opstarten van TV verschijnt de wizzard opnieuw en hier kom ik dus weer niet verder. Bij PC-check krijg ik de volgende meldingen:
Asus A7V333 Raid mobo
XP1800+ T-Bred @ 1917MHz (167*11.5)
512 MB DDR PC2700
Hercules 3D Prophet AIW 9000Pro 64MB
HP Pavilion MX70 monitor
OS, drivers & software
Windows 2000 AS met SP4
DirectX 9.0b, incl hotfix voor PAL-systemen
Catalist 3.8, verder alle beschikbare versies getest, inclusief 2496b en 2496c Omegadrivers
MMC (MultiMediaCenter) versies van 7.9 t/m 8.7 geprobeerd.
Windows Media-encoder 9
Actie ondernomen:
Alle versies van drivers en MMC geprobeerd.
BIOS volledig doorlopen op o.a. P&P OS.
Bij Microsoft alle relevantie pagina's bezocht.
Website van ATI doorlopen, inclusief het posten van het probleem, tot nu zonder resultaat/reactie.
Probleem in search niet gevonden.
Gegoogled op web en nieuwsgroepen met een resultaat wat me niet verder hielp. en een nieuwsgroep in het Tsjechies waar ik de taal niet van versta.
Vra(a)g(en):
Wie heeft dit probleem gehad en hoe opgelost?
Wat heb ik over het hoofd gezien?
TV van MMC werkt niet goed. Na het opstarten van de wizzard kies ik autoscan en stop deze meteen omdat ik zenders handmatig in wil stellen. Ik doorloop de wizzard verder en wacht op het starten van de TV. Plots is het hele programma verdwenen. Bij het opnieuw opstarten van TV verschijnt de wizzard opnieuw en hier kom ik dus weer niet verder. Bij PC-check krijg ik de volgende meldingen:
Hardware:Not MMX architecture
Display Driver: Not version 7.85 or more recent
Asus A7V333 Raid mobo
XP1800+ T-Bred @ 1917MHz (167*11.5)
512 MB DDR PC2700
Hercules 3D Prophet AIW 9000Pro 64MB
HP Pavilion MX70 monitor
OS, drivers & software
Windows 2000 AS met SP4
DirectX 9.0b, incl hotfix voor PAL-systemen
Catalist 3.8, verder alle beschikbare versies getest, inclusief 2496b en 2496c Omegadrivers
MMC (MultiMediaCenter) versies van 7.9 t/m 8.7 geprobeerd.
Windows Media-encoder 9
Actie ondernomen:
Alle versies van drivers en MMC geprobeerd.
BIOS volledig doorlopen op o.a. P&P OS.
Bij Microsoft alle relevantie pagina's bezocht.
Website van ATI doorlopen, inclusief het posten van het probleem, tot nu zonder resultaat/reactie.
Probleem in search niet gevonden.
Gegoogled op web en nieuwsgroepen met een resultaat wat me niet verder hielp. en een nieuwsgroep in het Tsjechies waar ik de taal niet van versta.
Vra(a)g(en):
Wie heeft dit probleem gehad en hoe opgelost?
Wat heb ik over het hoofd gezien?