[xp] Clipboard overschreven door screenie

Pagina: 1
Acties:

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Beste mensen, ik heb een heel gek probleem. Ik werk op een laptop (Acer Travelmate 800) met hieraan een extern toetsenbord. Als ik iets copy (CRTL-C) en wil plakken, dan werkt dat natuurlijk gewoon.
Nu is er iets heel geks aan de hand als ik SHIFT icm pijl-omhoog of pijl-omlaag gebruik. Op dat moment wordt het clipboard overschreven door een schermafdruk (alsof je op PrintScrn drukt). :?

In Word is dit heel mooi te testen, daar kun je nl. Clipboardweergave aanzetten, en dan zie je ook dat wanneer ik SHIFT+pijl-omhoog/omlaag doe, dat er 5 (!) x een screenie op mijn clipboard verschijnt. |:(

Nou is dit natuurlijk erg lastig, als ik iets wil copy'en, en over een paar regels wil plakken. Copy, selectie en dan paste, maar niet wat ik wil.. :(

Kan het te maken hebben met het feit dat ik een Extern toetsenbord gebruik?
Het laptoptoetsenbord kent dit gekke fenomeen nl. niet. Ik ben dus bang dat het komt omdat ik gebruik maak van een verloopje, om een ps2 toetsenbord in de USB-poort te stoppen ofzo. Maar hoe kan het dan dat de rest van het toestenbord wel perfect werkt? 8)7

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Inmiddels ben ik erachter dat het komt door het USB-verloopkabeltje. Als ik een USB-keyboard aansluit, dan werkt dat gewoon perfect. Zet ik een USB -> PS2 --> usbkabeltje constructie in elkaar, dan faalt hij weer..

Mensen die ervaring hebben met kabeltjes die niet doen wat ze zetten?

Verwijderd

Skate2000 schreef op 21 november 2003 @ 16:27:
Inmiddels ben ik erachter dat het komt door het USB-verloopkabeltje. Als ik een USB-keyboard aansluit, dan werkt dat gewoon perfect. Zet ik een USB -> PS2 --> usbkabeltje constructie in elkaar, dan faalt hij weer..

Mensen die ervaring hebben met kabeltjes die niet doen wat ze zetten?
Uuuhmm.. Wireless werken??

:*) (kon het niet laten sorry :P