Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Probeer in je topicstart altijd even aan te geven wat je zelf al geprobeert en gevonden hebt, dat voorkomt dat we allerlei oplossingen aan gaan bieden die je al lang geprobeert hebt 
Misschien dat dit je op weg kan helpen:
[rml]elevator in "[ XP] explorer opent geen bestandsmappen ..."[/rml]
Misschien dat dit je op weg kan helpen:
[rml]elevator in "[ XP] explorer opent geen bestandsmappen ..."[/rml]
Ik heb geprobeerd of ik het zelf kon terugzetten met regedit. Ik wist niet waarop ik moest zoeken in regedit.
Op internet verder kon ik ook niets vinden alleen informatie die er leek maar het niet was dus daar had ik niets aan. Hier op tweakers vond ook allen maar dingen die er leken.
Nou ja het lukte dus niet
Op internet verder kon ik ook niets vinden alleen informatie die er leek maar het niet was dus daar had ik niets aan. Hier op tweakers vond ook allen maar dingen die er leken.
Nou ja het lukte dus niet
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Je kan even in het register zoeken onder HKEY_CLASSES_ROOT ?
Of zijn het de mapopties van XP ? Te benaderen via het configuratiescherm, tabblad Bestandstypen (EN : File types). daar kan je de standaard instellingen per bestandstype instellen.
Denk dat de oplossing voor dit probleem ook met de search te vinden is.
Of zijn het de mapopties van XP ? Te benaderen via het configuratiescherm, tabblad Bestandstypen (EN : File types). daar kan je de standaard instellingen per bestandstype instellen.
Denk dat de oplossing voor dit probleem ook met de search te vinden is.
[ Voor 29% gewijzigd door sanfranjake op 22-11-2003 09:37 ]
Verwijderd
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\Shell
(Standard) REG_SZ ""
Wijzigen in
(Standard) REG_SZ none
(Standard) REG_SZ ""
Wijzigen in
(Standard) REG_SZ none
Thanx allebei.
Opgelost!!!
Opgelost!!!
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook, maar wat bedoel je met " " en none?Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 13:39:
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\Shell
(Standard) REG_SZ ""
Wijzigen in
(Standard) REG_SZ none
Bij die waarde, als ik op wijzigen klik dan zie ik alleen explore staat. Moet ik daar none achter zetten?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()