Verloop van kleine naar grote audio stekker met draad ertuss

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

ik ben op zoek naar een verloop van kleine naar grote audio stekker met draad ertussen..

Ik heb al bij een aantal winkels etc. gekeken maar kan het nergens vinden!

Bestaat dit wel?

Ik heb ze wel, maar zelf gemaakt. Aangezien we ze voor demo doeleinde willen gebruiken willen we ze orgineel gemaakt hebben.

alvast bedankt! :)

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Wat voor aanlsuitingen bedoel je? 3,5mm jack naar 6,4 mm jack stereo neem ik aan? Ik denk dat dat moeilijk wordt om kant en klaar te vinden. Mijn ervaring is toch dat zelfgesoldeerd met goede kwaliteit pluggen (bv. Neutrik, duur maar goed) het degelijkst is. Laat het anders doen bij de electro-winkel als je zelf niet netjes kan solderen.

• Mir
  • Niet online
Hoi,

we hebben hier wel een afdeling die het netjes kan doen, maar aangezien het niveau van de demo's nogal hoog zijn willen we liever orginele draden.

Maar ja, ik bedoel idd die maten!

• Chillz
  • Laatst online: 24-07 16:08
waarom "met draad ertussen"...?

zolang het een verloopstukje uit één geheel mag zijn, dan weet ik namelijk zeker dat ze bestaan

Leeg - Sinds 20180907

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:28

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

hij bedoeld waarschijnlijk dat ie niet zo'n standaard verloopplug wil hebben waar je dan weer een stekkertje in moet steken, waarschijnlijk omdat dat weer een extra bron van storing betekent. hij wil (imo) een kabeltje met aan de ene kant een dikke jack plug (die gaat in instrument ofsow) en aan de andere kant een dunne (die gaat in de opname apparatuur ofsow). kabel moet dus waarschijnlijk ook nie al te kort zijn??

[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 21-11-2003 15:38 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Chillz
als dat zo is, dan wordt het idd misschien toch iets lastiger :)

ik zou zelf zeggen:
Neem bovenstaand verhaal (Orion's, da's goed duidelijk)
doe het nog meer verduidelijken
en neem gewoon contact op met een kabelboer/productent/leverancier

bijvoorbeeld Elka Pieterman
(hier komen zo'n beetje alle kabeltjes/ stekkertjes vandaan die je bij Handyman of Megapool ofzo ziet hangen)

als het er al is, dan kunnen zij je er het beste aan helpen
en t is een kwestie van een belletje of een mailtje en je kan het in huis hebben :)

(en laat het hier dan nog ff weten)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Orion84 schreef op 21 november 2003 @ 15:37:
hij bedoeld waarschijnlijk dat ie niet zo'n standaard verloopplug wil hebben waar je dan weer een stekkertje in moet steken, waarschijnlijk omdat dat weer een extra bron van storing betekent. hij wil (imo) een kabeltje met aan de ene kant een dikke jack plug (die gaat in instrument ofsow) en aan de andere kant een dunne (die gaat in de opname apparatuur ofsow). kabel moet dus waarschijnlijk ook nie al te kort zijn??
Gaat ie studioqualiteit opnemen dan. Anders maakt zo'n verloopstekker toch niets uit..... Kan volgens mij geen hoorbaar verlies opleveren.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:28

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

dat zegt ie toch, dat die demo's van nogal hoog niveau zijn, daar maak ik dat uit op.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Mir
  • Niet online
ok,

ik werk hier voor een defentie opdracht. Het gaat dus om de koptelefoons van f16 piloten te gebruiken, die hebben een korte snoer, met een grote stekker. Maar ze moeten uiteindelijk in een soort PC met kleine stekker.

Omdat de koptelefoon + microphoon zelf niet een echt lang snoer hebben, wil ik er dus ook nog een snoer tussen hebben! :)

Dus:
Of het nou verstandig is/nut heeft/ etc. /etc. ... ik wil zo'n ding hebben! ;)
Iemand enig idee waar?

• Chillz
Mir schreef op 21 november 2003 @ 15:54:
Dus:
Of het nou verstandig is/nut heeft/ etc. /etc. ... ik wil zo'n ding hebben! ;)
Iemand enig idee waar?
Chillz schreef op 21 november 2003 @ 15:44:
neem gewoon contact op met een kabelboer/productent/leverancier

bijvoorbeeld Elka Pieterman
(hier komen zo'n beetje alle kabeltjes/ stekkertjes vandaan die je bij Handyman of Megapool ofzo ziet hangen)

Leeg - Sinds 20180907

• TheLemon
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Mir schreef op 21 november 2003 @ 14:34:
Hoi,

we hebben hier wel een afdeling die het netjes kan doen, maar aangezien het niveau van de demo's nogal hoog zijn willen we liever orginele draden.

Maar ja, ik bedoel idd die maten!
Laat me je dan vertellen dat de allerbeste en professioneelste studio's in de wereld alles zelf (laten) solderen omdat dat altijd beter is dan kant en klaar gekocht spul. Echt, alle pro-a/v mensen maken zelf hun kabels.
Ik wil het nog wel voor je doen als je in de buurt woont 8)
Pagina: 1