Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] topic uitprinten

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Naar aanleiding van eerdere requests* zou ik graag graag willen weten wat de status nu is van de mogelijkheid om topics uit te printen.

*
[rml][ feat] Status-update gehele topic printen[/rml]

[rml][ feat] Print vriendelijke versies[/rml]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

ja, tis nu 1.9...

chem?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Lees beide posts goed door. De print versie is een tijdje werkzaam geweest op http://react.parse.nl dus hij is waarschijnlijk ook in 1.9 verwerkt :). Dat wil niet zeggen dat GoT dit ook meeneemt

[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 22-11-2003 00:04 ]

• TRON
Daarom vraag ik dus ook wat de status is van de mogelijkheid om deze functie te gebruiken :+

[ Voor 10% gewijzigd door TRON op 24-11-2003 01:09 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TRON schreef op 24 november 2003 @ 01:09:
Daarom vraag ik dus ook wat de status is van de mogelijkheid om deze functie te gebruiken :+
Als hij in 1.9 aanwezig is, dan is hij bewust uitgeschakeld, dus lijkt het me niet logisch dat hij zomaar aangezet zal worden :)

• TRON
Dan kan je toch wel uit m'n vraag leiden dat ik dan graag zou willen weten wanneer deze functie WEL aangezet gaat worden. Of waarom de functie NIET aan staat?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

crisp

Devver

Pixelated

De print-templates zijn niet specifiek toegespitst op GoT. Met de nieuwe layout komt er als ik Cheatah goed begrepen heb wel een print-versie (of in ieder geval een aparte style voor print).

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.