Ik heb Norton 2004 Pro en ook de normale versie als ik het opstart vraagt die om me hdd te scannen dat doe ik en daarna begint de installatie next next next enzo tot het moment om te kiezen waar je het wilt installeren ik doe E:\Norton AntiVirus en dan next krijg ik een fout van:
'Het installeren van Norton AntiVirus 2004 Profesional is mislukt. Wilt u het nogmaals proberen?'
En dan heb ik de mogenlijkheid op nogmaals of anulleren te kiezen en bij nogmaals gaat die niet door.
(ik had een paar dagen geleden hier voor wel een norton 2004 normal geinstalleerd maar dezelfde dag heb ik het weer verwijderd via Configuratiescherm->Software en wat moet ik nu doen?
zijn die oude file's niet helemaal weg ?? zo niet waar kan ik ze vinden???
Help me aub...
'Het installeren van Norton AntiVirus 2004 Profesional is mislukt. Wilt u het nogmaals proberen?'
En dan heb ik de mogenlijkheid op nogmaals of anulleren te kiezen en bij nogmaals gaat die niet door.
(ik had een paar dagen geleden hier voor wel een norton 2004 normal geinstalleerd maar dezelfde dag heb ik het weer verwijderd via Configuratiescherm->Software en wat moet ik nu doen?
zijn die oude file's niet helemaal weg ?? zo niet waar kan ik ze vinden???
Help me aub...