Toon posts:

NORTON 2004 Pro fout bij installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Norton 2004 Pro en ook de normale versie als ik het opstart vraagt die om me hdd te scannen dat doe ik en daarna begint de installatie next next next enzo tot het moment om te kiezen waar je het wilt installeren ik doe E:\Norton AntiVirus en dan next krijg ik een fout van:

'Het installeren van Norton AntiVirus 2004 Profesional is mislukt. Wilt u het nogmaals proberen?'

En dan heb ik de mogenlijkheid op nogmaals of anulleren te kiezen en bij nogmaals gaat die niet door.

(ik had een paar dagen geleden hier voor wel een norton 2004 normal geinstalleerd maar dezelfde dag heb ik het weer verwijderd via Configuratiescherm->Software en wat moet ik nu doen?
zijn die oude file's niet helemaal weg ?? zo niet waar kan ik ze vinden???

Help me aub...
:'(

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en als je die normal weer probeerd te installeren :?
want waarschijnlijk staan er nog wat dingen in je register.
als de normal wel lukt dan kan je daarna weer de installatie proberen en zo kan je hem er ook af gooien.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

chucky666 schreef op 21 november 2003 @ 12:13:
en als je die normal weer probeerd te installeren :?
want waarschijnlijk staan er nog wat dingen in je register.
als de normal wel lukt dan kan je daarna weer de installatie proberen en zo kan je hem er ook af gooien.
Ik heb ook ditzelfde probleem en wilde daar niet een apart topic voor openen.

Precies dezelfde foutmelding en ik kan dit niet oplossen. Ik heb al meerdere malen geprobeert om alles wat te maken heeft met Symantec en Norton te verwijderen, maar zonder resultaat. Register schonen levert ook niks op. Bij een normale installatie krijg ik dezelfde foutmelding.

Wat kan ik doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 23:20 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:39

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Is dit een legale versie of een kopietje :) ?

Verwijderd

Installeer NAV 2004 niet op een mager systeem....dat kreng vertraagt de pc naar mijn idee behoorlijk....

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:41

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:25:
Installeer NAV 2004 niet op een mager systeem....dat kreng vertraagt de pc naar mijn idee behoorlijk....
Wat draagt dit bij aan een oplossing voor de installatie fouten :?
Niet installeren is in mijn ogen geen oplossing. Dergelijke reacties voegen dus ook weinig toe aan een topic en zien we dus liever niet ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-08 10:00
De reden voor het mislukken van de installatie kan veroorzaakt worden, doordat er een worm/virus/trojan op je systeem staat...dit heb ik zelf namelijk ook een keer gehad...op de website van norton stond toen een tooltje om het virus/probleem te verhelpen...
kan me enkel niet meer herinneren welke het was...

onderstaande linkje leid naar een norton knowledge base article dat exact jouw probleem beschrijft...en waarschijnlijk dan ook wel de correcte oplossing geeft.

http://service1.symantec....=sg&pcode=nav&svy=&csm=no

en momania welke bijdrage levert jouw commentaar aan de oplossing van deze topic?

[ Voor 60% gewijzigd door chrisO op 09-01-2004 00:00 ]

Verwijderd

chrisO schreef op 08 januari 2004 @ 23:42:
De reden voor het mislukken van de installatie kan veroorzaakt worden, doordat er een worm/virus/trojan op je systeem staat...dit heb ik zelf namelijk ook een keer gehad...op de website van norton stond toen een tooltje om het virus/probleem te verhelpen...

onderstaande linkje leid naar een norton knowledge base article dat exact jouw probleem beschrijft...en waarschijnlijk dan ook wel de correcte oplossing geeft.

en momania welke bijdrage levert jouw commentaar aan de oplossing van deze topic?
Bedankt, ik zal dit proberen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 12:10:
Ik heb Norton 2004 Pro en ook de normale versie als ik het opstart vraagt die om me hdd te scannen dat doe ik en daarna begint de installatie next next next enzo tot het moment om te kiezen waar je het wilt installeren ik doe E:\Norton AntiVirus en dan next krijg ik een fout van:

'Het installeren van Norton AntiVirus 2004 Profesional is mislukt. Wilt u het nogmaals proberen?'

En dan heb ik de mogenlijkheid op nogmaals of anulleren te kiezen en bij nogmaals gaat die niet door.

(ik had een paar dagen geleden hier voor wel een norton 2004 normal geinstalleerd maar dezelfde dag heb ik het weer verwijderd via Configuratiescherm->Software en wat moet ik nu doen?
zijn die oude file's niet helemaal weg ?? zo niet waar kan ik ze vinden???

Help me aub...
:'(
Ik heb hetzelfde probleem... Iemand anders een goede oplossing? hoe krijg ik norton voor de volle 100% van mijn computer? Of moet ik m'n pc'tje nu opnieuw installeren?

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 08:57

Tuumke

Shingaling?

ik zit met hetzelfde...
bij een vriend thuis dan
die hebben net een nieuwe pc.. dus ik die gister installeren
met een paar probleempjes onderweg.. kon bepaalde software niet installeren
maar na windows update was dat verholpen

dus oudere pc naar boven verplaatst
met netwerkje e.d.
ik vandaag die pc installeren opnieuw... gaat allemaal prima
todat ik met norton begon (als 1e na de xp install)

ik krijg ook de fout melding en dan idd ook opnieuw proberen of annuleren...

iemand un id waar dat aan ligt? :S
hij heeft via online virusscanner van symatnec nix gevonden
geen virussen of trojans...

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 11:59

robbydw

live your life

chrisO schreef op 08 januari 2004 @ 23:42:

Ook ik heb deze problemen en heb inmiddels het stappenplan zoals Symantec het beschrijft meerdere keren herhaald. Helaas zonder resultaat. De foutmelding blijft verschijnen!!! Tot aan de herinstallatie van mijn PC (maandag) heeft NAV altijd perfect gewerkt. Nu dus niet meer.

Hopelijk komt er iemand met DE tip/ oplossing waar ik mee verder kan. Alvast mijn dank hiervoor!!

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

Schopje?!?!

Geen commentaar

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Heb je de Terminal Services service wel draaien? Meen me te herinneren dat die vereist was voor het installeren van NAV2002/2003 ofzo, misschien voor 2004 ook nog steeds?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• stunn0r
  • Laatst online: 28-08 15:06
zoek als je verder geen software van norton heb geinstalleerd is met regedit naar norton en verwijder de keys die je tegen komt waarvan je denkt dat die met het antivirus programma te maken hebben.

je moet hier wel mee oppassen want je registry aanpassen is niet zonder risico

• robbydw

robbydw

live your life

stunn0r schreef op 16 mei 2004 @ 10:16:
zoek als je verder geen software van norton heb geinstalleerd is met regedit naar norton en verwijder de keys die je tegen komt waarvan je denkt dat die met het antivirus programma te maken hebben.

je moet hier wel mee oppassen want je registry aanpassen is niet zonder risico
Bedankt voor de tip. Helaas heb ik dit al gedaan. Alle entry's met Norton en Symantec heb ik verwijderd. Echter zonder resultaat. Ik vrees dat ik een nieuwe installatie zal moeten doen.

En dan meteen na XP installatie Antivirus 2004 eraan of heeft iemand nog een laatste redmiddel?

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

limoentje schreef op 16 mei 2004 @ 10:15:
Heb je de Terminal Services service wel draaien? Meen me te herinneren dat die vereist was voor het installeren van NAV2002/2003 ofzo, misschien voor 2004 ook
nog steeds?
Jep die draait!

Geen commentaar

Verwijderd

1 woord

www.avast.com

voor niks en erg goed

• robbydw

robbydw

live your life

Voor niks? Dit lees ik op de site van avast:

"You can try our programs before buy if you wish. avast! Home and Professional Edition work for sixty days since the first installation even without serial number."

Tijdelijk gratis dus, of lees ik het niet goed?

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

Het is me inmiddels gelukt. De enige remedie is: Windows XP opnieuw installeren en meteen daarna Norton Antivirus. Daarna gelijk maar even image gemaakt! :P

Geen commentaar

Pagina: 1