Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Komt er dus op neer dat onder XP mijn laptop gewoon kijkt welke verbinding ie kan vinden, en die pakt ie.
O ja, ik maak geen gebruik van DHCP...
[ Voor 13% gewijzigd door Swerfer op 21-11-2003 12:24 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Ja als je in je advanced properties je metric voor je vaste aansluiting op 1 laat en je draadloze naar 2 brengt wordt je vaste verbinding preferent.Swerfer schreef op 21 november 2003 @ 12:22:
En wat als hij meerdere verbindingen kan vinden? Ik wil dan dat ie de lan verbinding gaat gebruiken en de draadloze verbinding negeert/disabled.
O ja, ik maak geen gebruik van DHCP...
Bedankt, die optie kende ik nog niet. Ga ik meteen proberen...Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 15:28:
[...]
Ja als je in je advanced properties je metric voor je vaste aansluiting op 1 laat en je draadloze naar 2 brengt wordt je vaste verbinding preferent.
KICK!Dennisderoo schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:06:
En waar vind je deze metrics in Windows Vista?
^^ Wil ik ook wel eens weten!
[ Voor 55% gewijzigd door Dennisderoo op 07-10-2007 19:15 ]
Kom op zeg, je hebt toch geen maand nodig om op google op te zoeken dat je met ROUTE PRINT je metrics kunt bekijkenDennisderoo schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:14:
Of is dit niet mogelijk bij Windows Vista? Iemand ervaring/oplossing?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
De vraag is ook niet hoe je ze kan bekijken, maar wáár (en hoe?) je ze instelt...Brahiewahiewa schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:19:
Kom op zeg, je hebt toch geen maand nodig om op google op te zoeken dat je met ROUTE PRINT je metrics kunt bekijken
Mijn XP SP2 laptop pakt (afaik) automatisch de snelste verbinding.
Doet Windows dat niet, dan doet de hardware dat wel (like it should be).
En voor zover ik weet, gaan packages altijd met de snelste / makkelijkste route...
[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2007 21:42 ]
Ten eerste kick je hier een topic van 4jaar oud, en ten tweede vergeet je ook nog eens eerst zelf wat onderzoek te doen.. GoT is niet je persoonlijke helpdesk waar je even een vraag kan dumpen.Dennisderoo schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:06:
En waar vind je deze metrics in Windows Vista?
Dit topic is gesloten.
![]()