touchpad laptop los???

Pagina: 1
Acties:
  • 605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij mijn laptop zit de touchpat aan de bovenkant niet vast aan het kunstof omhulsul. er zit dus heel iets speling tussen touchpad en het omhulsul aan de bovenkant. is dit normaal of moet het er echt vast aanzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Over welke laptop praten we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
asus l3000d

weet niet of dat normaal zo is maar anders ga ik er mee terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het kunststof gedeelte iets speling heeft heb ik wel vaker gezien, zolang je touchpad zelf niet los van je kast zit is er niets aan de hand. Maar als je vindt dat de speling teveel is gewoon ff naar laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is ook alleen maar aan de bovekant van de touchpad. daar kan ik wel met de nagel onder komen en aan de andere kanten niet

niet dat ik er problemen mee krijg als de garantie verlopen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks met modding & electronica te maken, move CME > OH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterven1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-08 21:02
Ik heb zoiets van een touchpad los is geraakt van mijn Medion-laptop, iemand vermoedde dat er accu bijna ontploft was en het voelde warm aan. De temperatuur van de laptop was 33 graden van binnen. Een neef van mij brengt hem morgen naar MediaMarkt in Zwolle voor een reparatie waar ik ook garantie op heb, 3 jaar dus. Ik heb hem vorig jaar in februari gekocht bij MediaMarkt.
Modbreak:Hiervoor een bijna 20 jaar oud topic kicken is niet de bedoeling. Zeker niet als het alleen een mededeling is...

[ Voor 14% gewijzigd door br00ky op 15-08-2023 07:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.