Logitech mx700 icm Kvm switch

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Cordless desktop mx over een kvm switch lopen.
Als ik de nieuwste mouseware installeer worden de xtra knoppen op de muis niet herkend.

Als ik de muis rechtstreeks op de pc aansluit geeft hij aan een mx700 gevonden te hebben en werken alle knoppen uitstekend.

Is het mogelijk om op 1 of andere manier de driver te forceren zodat over mn kvm switch ook alle knoppen werken ?

Ik heb gegoogled en op got rondgekeken maar niks kunnen vinden.
De kvm switch is trouwens van startech

Iemand ervaring met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Je mag al blij zijn dat je setje werkt op die kvm, de mijne doet het namelijk niet, en het wordt ook niet ondersteund door logitech. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blij zijn ? Ben niet echt blij hoor. Dat hij werkte wist ik al want dat had ik al uitgebreid getest alleen had ik de software niet geinstalleerd.

Wel wazig dat jouwe niet werkt via kvm. Welke switch en desktop heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Zit er niet een veel te lange kabel tussen de KVM swith en de PC? Dat wil soms ook een probleem zijn.

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mx500 en een internet navigator van logitech, heb ik ook via een kvm seitch lopen en soms als ik de pc opstart doen mijn toetsenbord en muis het niet dus het zal wel iets met logitech te maken hebben denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:01

Croga

The Unreasonable Man

Hier geen enkel probleem hoor.... Ik gebruik een Logitech Cordless Pro met een MX700, en beiden werken als een trein.... Alle knoppen werken (wel slechts met de standaard instellingen, dus back/forward en scroll up/down). Ook de play/stop/forward/back en volume knoppen van het toetsenbord doen netjes hun werk.....

Mischien heb je gewoon een slechte switch?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Croga
Ik heb de situatie op mn werk even gesimuleerd en heb exact dezelfde problemen. Ik denk niet dat het een slechte switch is (iig niet een slecht exemplaar)
Aan de kabels ligt het denk ik niet want die zijn "maar" 3 meter. Volgens mij de korste die te krijgen waren.

Maargoed ik blijf proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 11:21:
Blij zijn ? Ben niet echt blij hoor. Dat hij werkte wist ik al want dat had ik al uitgebreid getest alleen had ik de software niet geinstalleerd.

Wel wazig dat jouwe niet werkt via kvm. Welke switch en desktop heb je ?
Logitech Wireless op KVM-switch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een oud setje. daarvan is bekend dat ze niet werken. Die ik heb is een nieuw setje en werkt dus wel behalve de xtra muisknoppen
Pagina: 1