Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mooie heldere foto's en eenvoudig te bediening.
Voor die prijs, niet twijfelen, gewoon doen.
Nadeel is wel dat er geen optische zoom op zit.
Juist door deze camera enthousiast geworden voor digitale fotografie.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus ik ben geen beginner meer, maar kan even iemand even een paar proef foto's online gooien .. want ik wel wel eens even zien wat voor foto's hij maakt.
en hoe zit het met de filmfunktie?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Over het algemeen maakt Olympus goede digitale camera's. Ik heb in elk geval nog maar weinig negatiefs gehoord of gelezen over hun camera's. Ik heb zelf een 3030 Zoom. En die bevalt me uitstekend.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb zelf geen verstand van lenzen en zo ,Alfredt schreef op 21 november 2003 @ 11:32:
als je geen beginner bent waarom kies je dan voor een camera met een fixed lens?
.
Maar wat houd dat in dan?
maar het gaat er mij om dat ik gewoon mooie en scherpe foto's kan maken.
Hier even een paar foto's van mijn oude CAM
Hier een van dichtbij ,
Aopen powerblok
En hier een van gewoon .
Rotterdam airport Zaterdagochtend.
Genomen met een HP PhotoSmart Digital Camera uit 1998
hier staan een 300 foto's (resized van 1600x1200 naar 800x600) met mijn C200 zoom gemaakt. Grootaantal zijn wazig, of door rook of door teveel alcohol
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
met 196MB geheugen en 3X zoomlens
wel maar 1.3 megapixel als je wil kan ik je een paar foto's mailen zien er zeker oke uit
heb nu een 5MP minolta 7HI
MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA
Verwijderd
Spaar even een paar tientjes door voor een Canon A60...................Blackhole schreef op 21 november 2003 @ 11:05:
Ik ben van plan om en Olympus C-150 te gaan aanschaffen.
[afbeelding]
Omdat hij hier nu voor 150 € te koop is.
Maar is dit wel een goede cam?
Want ik heb overal een beetje zitten lezen maar ik word er niet duidelijk van.
Of kan ik volgens jullie beter even door sparen voor een andere?