Toon posts:

[Access] Lege pagina bij printen formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in Access 2000 een formulier gemaakt voor het maken van typeplaatjes. Nu heb ik daarbij ook 2 overeenkomsten geplakt (2 keer A4 maat) maar nu is er onder 1 van de 2 overeenkomsten een groot leeg vak.

Is het mogelijk dat deze ruimte niet afgedrukt word, want nu krijg ik steeds een lege pagina achter de tijpeplaatjes en overeenkomsten aan.

Verwijderd

Ik meende dat je in je printer driver een instelling kon kiezen om lege pagina's niet af te laten drukken..
Check de driver eens zou ik zeggen.

Greetz, Cap.

Verwijderd

Topicstarter
Ik Kan bij de printerinstellingen niets vinden. Het bij 2 soorten printers gekeken (HP laserjet 4000 en Laserjet 5P)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-09 10:35

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dat grote lege vak is precies 1 pagina?

Maak je formulier (waarom geen rapport, dat is daar veel makkelijker voor) niet groter dan nodig. Alle lege ruimte die je onder het laagste control hebt staan, wordt wel afgedrukt als lege ruimte. Misschien dat het daardoor komt?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Dat wat je verteld weet ik, maar in een formulier kunnen net niet 3 pagina's naast elkaar staan. Dus ik heb 1 pagina eronder gezet. Dat betekend dus dat ik Onder 1 pagina en naast 1 pagina een ruimte vrij heb en die kan ik niet verwijderen omdat ik dan een van de pagina's weg moet halen en dat is niet de bedoeling...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee hoe ik in kan stellen dat die lege pagina niet word afgedrukt???

Verwijderd

Waarom gebruik je dan niet gewoon tabbladen op dat formulier zodat elke pagina in een tabblad zit en dan de layout in een rapport maken.
Pagina: 1