Hoi, ik zou graag willen weten wat de beste manier is (zo goedkoop mogelijk, het is voor een vereniging
om 6 monitoren aan één pc te hangen. Het is de bedoeling dat de monitoren allemaal hetzelfde beeld laten zien. Ik kon alleen dit draadje vinden die enigszins relevant was maar aangezien deze al zo gedateerd is.. Worden er ook eisen gesteld aan het besturingssysteem (ik ben heel erg bang dat ze nog windows 98 draaien
)en de snelheid e.d. van de pc? Hoe doen ze zoiets trouwens bij van die grote computerzaken waar een hele boog aan monitoren de zelfde output geeft (meer dan 20 monitoren bijv.)?
Woah dit kan je gewoon heel simpel oplossen door een monitor splitter aan te schaffen, als ik je vraag goed begrijp...
Besturings-systeem maakt dus niets uit aangezien het ranapparatuur is wat verder niets met de computer zelf te maken heeft. Al is het een linux server, of een Windows 95 bak, of een Windows Longhorn (beta
) bak...
Zolang de videokaart maar output heeft!
Besturings-systeem maakt dus niets uit aangezien het ranapparatuur is wat verder niets met de computer zelf te maken heeft. Al is het een linux server, of een Windows 95 bak, of een Windows Longhorn (beta
Zolang de videokaart maar output heeft!
[ Voor 53% gewijzigd door Sluuut op 21-11-2003 10:43 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
digitale zijn overigens echt STUKKEN beter dan analoge. zeker met TFT's vind ik analoog geen gezicht.
Multimonitor is relax :P
Pagina: 1