Toon posts:

Welke Acer laptop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik toe ben aan een nieuwe laptop ben ik goed rond aan het kijken maar toch heb ik een aantal vraagjes die jullie mischien wel weten.

Maar mischien zijn er ook mensen die al reeds in het bezit zijn van deze laptops.

Mijn eerste keuze gaat uit naar: Acer Aspire 2003wlmi - Nieuw
er zit een dvd brander in maar zou je met deze dvd brander ook cd's kunnen maken of dat weer niet ? want anders is het minder intressant want in de auto wil ik ook wel muziek kunnen luisteren en die moet ik ergens maken.

Laats was er een collega en die had ook een acer laptop maar als ik daar met Dvdshrink iets wilde inlezen gaf die de melding " beveiligde cd " bla bla... dat heb ik op de asus laptop nu totaal nog nooit gehad..

Mijn 2e keuze gaat uit naar: Acer Aspire 1705smi - Nieuw
lekker groot beeldscherm, maar weinig accu tijd... wel grote hdd dat is wel weer een voordeel...

maar is het beeldscherm wel mooi en scherp nu draai ik op 1450X1050 dan moet ik weer naar 1280X1024 dat is wel weer minder....

Wie helpt me uit

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Met een beetje zoeken kom je er zelf wel uit hoor.

Een dvd brander kan volgens mij altijd CD's branden (Is toch ook logisch).
Als het goed is staat het sowieso bij de specs van die CD.

En sommige DVD's zijn beveiligd en andere niet (of niet goed althans...)
Heb je de DVD van die collega zelf wel een geprobeerd of niet?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
Die beveiligde dvd kon ik met de asus laptop wel inlezen zonder enige fout melding.... dus het probleem was zeker weten de dvd speler van hem... op zijn laptop een acer ....

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Iemand bij mij op school heeft ook die "17 laptop van Acer,
nou die heeft nu al rugklachten. Het ding is lootzwaar, dus weet waar je aan begint! Neem anders gewoon een Acer TravelMate 80x. Lopen meerdere topics over. Heb zelf de 803MLi met DVD-brander. En ja die geeft ook aan met de standaard software NVI ofzo dat er een beveiliging opzit. Maar je moet gewoon even ANYDVD draaien, die laat de beveiliging links liggen en leest daardoor de dvd!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[b][message=19301103,noline]marcje schreef op 21 november 2003 @ ...

maar is het beeldscherm wel mooi en scherp nu draai ik op 1450X1050 dan moet ik weer naar 1280X1024 dat is wel weer minder....
...
Correctie naar 1280x800

Verwijderd

Ruben_Pruim schreef op 22 november 2003 @ 02:32:
Iemand bij mij op school heeft ook die "17 laptop van Acer,
nou die heeft nu al rugklachten. Het ding is lootzwaar, dus weet waar je aan begint! Neem anders gewoon een Acer TravelMate 80x. Lopen meerdere topics over. Heb zelf de 803MLi met DVD-brander. En ja die geeft ook aan met de standaard software NVI ofzo dat er een beveiliging opzit. Maar je moet gewoon even ANYDVD draaien, die laat de beveiliging links liggen en leest daardoor de dvd!
word! die aspire1700 leek me eerst ook wel wat, tot dat ik dat DING een keer in de winkel zag.... dat kun je toch geen laptop meer noemen?!? 7 kilo!!
heb nu een travelmate 800lcib en kan 'm iedereeen aanraden, toppertje!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:27

Stewie!

Keen must die!

800 is idd echt top! Heb hem ook, nooit problemen mee gehad en werkt perfect. Erg licht en de batterij gaat erg lang mee (5,5-6 uur)

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
sorry late reaktie van mij,

maar waarom pakt DVDSHRINK dan niet taxi3 als voorbeeld...
wat kan er aan gedaan worden ? behalve ANYDVD...

Verwijderd

Topicstarter
Wel erg rot dat een ASUS totaal geen problemen heeft met dit soort dingen en dat een ACER zo een eigelijk stomme melding moet geven dat hij het niet wil inlezen omdat er een beveiliging op zit..

dat is voor mij dus een rede om niet deze laptop te kopen, dan zou ik weer naar asus moeten.. maar ik wil juist van asus af wegens de batt ( 1,40 minuten is niet echt veel )

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is een echte 'wat moet ik kopen' vraag, met een beetje specs vergelijken en wat rondzoeken wat betreft je DVD-vraag kom je zelf al een heel eind. Doe dat dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.