drivers voor medion usb 2.0 memory drive

Pagina: 1
Acties:

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
ik zit nu op school en heb gisteren net bij de aldi zo'n 128 mb usb drive gehaald, hij wordt hier herkend door windows98, en ik heb rechten om hem te installeren, aleen zit er geen cdrom in dus ik kan hem niet installeren van de bijgeleverde cd, is er iemand die de drivers online heeft staan of weet waar ik ze kan vinden, heb het via google geprobeerd, maar de driver die ik dan vind zijn blijkbaar niet voor deze versie, want dan werkt het nog niet...

the things we fear most have already happened to us

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

staan ze niet gewoon op de site van medion? Ik vermoedt dat het deze drivers zijn.

• 6bit
dat zijn ze dus niet althans het werkt niet, mag wel dingen instaleren hier, staat echt op sommige computers hier de dikste shit, maar mag niet bij systeem onder configuratiescherm....

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

6bit schreef op 21 november 2003 @ 10:23:
dat zijn ze dus niet althans het werkt niet, mag wel dingen instaleren hier, staat echt op sommige computers hier de dikste shit, maar mag niet bij systeem onder configuratiescherm....
Dus je weet niet of ze werken? Je kunt gewoon niet bij de eigenschappen van de computer. Dus kun je de drivers niet installeren.

• 6bit
toen ik de stick ervoor de eerste keer induwde, werd hij gevonden door win98 en kon ik er drivers voor installeren, ik heb die drivers geprobeert daarna moet je opnieuw opstarten en werkt het nog steeds niet ook heb ik deze geprobeerd
http://www.gsc.be/driver2...Memory%20Drive%20&Type=13
die werken ook niet.....