Toon posts:

groot probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste personen die mij kunne helpen

ik zit met een groot probleem, als ik mijn pc opstart heb ik geen beeld, ik heb alles geprobeerd (zover ik dat kan) van alles opnieuw aansluiten tot andere 3d kaart proberen, en mb ram eropnieuw indrukken

maar ik krijg gewoon geen beeld en ik hoor het opstart piepje ook niet :S
waar zou dit aan kunnen liggen??

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Neem deze door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en meld al je bevindingen in dit topic ;)

LinkedIn
Instagram

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:12

samo

yo/wassup

zit er wel stroom op de pc?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 14:37

Metzie

Nyaano !

Kan aan een heleboel dingen liggen. Voeding, processor, moederbord. Lastig te zien vanaf een afstand. Ik denk dat je het beste even bij een PC winkel langs kan gaan.

Je topic titel had trouwens wel wat duidelijker mogen zijn...

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc heeft perfect gedraaid, alles deed het, ik het mijn hd ff opnieuw aangesloten, de ene als master en de ander als slave (eerst had ik het andersom)
en de disk drive verplaatst, daarna deed hij niks meer :S

Verwijderd

Klinkt als ide kabel verkeerd om!
blijft je ide led aan?

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ok het niet meer opstarten (het os-gedeelte dan) van je pc kan ik door bovenstaande actie wel begrijpen, alleen het post-scherm zou toch nog wel tevoorschijn moeten komen.

Zeker weten dat dit alle hardwarematige veranderingen zijn die je hebt gedaan? Misschien de power van je moederbord afgehaald? Een aan/uit knopje achterop je voeding per-ongeluk overgezet?

Ik zou bijna zeggen van 'bouw het weer terug', maar aan je slave/master instellingen kan het niet liggen dat je hele pc het niet meer doet. Niet dat je nu nog je OS zal kunnen opstarten, maar dat zie je wel als je pc weer opstart

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
gewoon alle kabels langslopen..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Beste C4RN4G3, dit is helaas veel te onduidelijk. Je hebt geen enkele specs opgegeven of aangegeven wat je zelf allemaal geprobeerd hebt. Check eerst deze sticky: PMG Beleid , daar staat wel in hoe je het beste een "M'n pc doet het niet topic!!" kunt starten :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.