Ik heb hier een NEC Powermate, en nog eenzelfde machine, helemaal dezelfde specs. Nu is het zo dat ik op NEC1 een image heb gemaakt, deze op de 2e partitie gezet, en op de andere NEC eenzelfde partitie, waarna ik daar de image file op heb gezet dmv een utp kabel.
(voor de duidelijkheid, 2x PRECIES dezelfde machine dus)
Daarna heb ik de bootfloppy gebruikt die gemaakt moest worden, en kan je image=>partition doen. Oke, dat doet hij dan ook keurig (1000 mb/min
)
als hij voor de eerste keer gaat opstarten dan komt hij met de foutmelding dat hij "Hal.dll" mist. hierdoor kan er niet verder geboot worden en is de machine zo goed als onbruikbaar. Ik heb het daarna nog een keer geprobeert, dus eerst een nieuwe image gemaakt, daarna via netwerk doorgegeven, en toen de image terug gezet, maar dat mocht allemaal niet baten.
dus kortom; hoe image in een XP machine naar eenzelfde andere machine?
(voor de duidelijkheid, 2x PRECIES dezelfde machine dus)
Daarna heb ik de bootfloppy gebruikt die gemaakt moest worden, en kan je image=>partition doen. Oke, dat doet hij dan ook keurig (1000 mb/min
als hij voor de eerste keer gaat opstarten dan komt hij met de foutmelding dat hij "Hal.dll" mist. hierdoor kan er niet verder geboot worden en is de machine zo goed als onbruikbaar. Ik heb het daarna nog een keer geprobeert, dus eerst een nieuwe image gemaakt, daarna via netwerk doorgegeven, en toen de image terug gezet, maar dat mocht allemaal niet baten.
dus kortom; hoe image in een XP machine naar eenzelfde andere machine?