sony vaio pcg z600 tek drivers

Pagina: 1
Acties:

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 02:44

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
ik zoek alle drivers (video, chipset etc.) en tools (jogdial) voor de pcg z600 tek. nou heb ik uitgebreid gezocht op de sony site, maar dat model staat helemaal niet in de lijst. ik heb voor de tools ze ook van andere modellen gedownload, maar die werken niet. (andere hardware en dergelijken)

heeft iemand een idee hoe ik eraan zou kunnen komen, of weet iemand een compatible model?

Floris

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Soms kan je exotische dingen wel op www.driverguide.com vinden.

Of soms betreft het een import-model dat niet via de officiele Sony-importeur is gegaan. Dan kan je ook proberen op de Amerikaanse of Japanse Sony site te kijken.

Senile! Senile Oekaki

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
noop, niks gevonden. op de sony site die ik nu heb gevonden moet je een nummer op een sticker die op de onderkant van de laptop zit invullen.

daar zit geen sticker, maar weet iemand waar ik die tools kan downloaden?

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Cyzor
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 11:50
Voor sony driver moet je hier zijn: http://www.vaio-link.com daar kan je met je serienummer je driver downloaden. Ga dan naar binnen via Enter as Vaio User.

EDIT:
Nummer kan ook aan de achterkant zitten en staat ook op de doos. Maar het MOET er op staat! Kleine witte stikker met een barcode er op.

Afbeeldingslocatie: http://www.vaio-link.com/pictures/Barcode.gif

[ Voor 59% gewijzigd door Cyzor op 21-11-2003 18:21 ]

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
ik heb geen doos, en er zit niks van zoiets op de onderkant en heeft er zo te zien ook nooit gezeten.

• Cyzor
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 11:50
Het HOORT er echt op de staat, ben je er wel op totaal legaale wijze aangekomen? Het serie nummer staat ook in de BIOS druk op F2 onder de POST om de BIOS te betreden.

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
dankje, in de bios ja.

Verwijderd

serienummer wordt in de bios geflashed, als je een 'illegale' Vaio hebt (ja hoor die zijn er!) zal waarschijnlijk je serienr 000000000 zijn dus ook niets waard...
Bij de aankoop van een nieuwe vaio zit er normaal gezien een recoverycd met daarop een windowsversie en alle benogdigde drivers. Heb je zo'n cd niet dan heb je een probleem :O
Ook weet ik uit ervaring (heb 2 jaar bij Vaio gewerkt) dat ze laptops zonder serienummer niet terugsturen naar de klant als hij wordt opgestuurd voor repair.
mvg

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
in de bios staat een prachtig serienummer, dankjewel.

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
is ook helemaal gelukt allemaal.

Pagina: 1